"Ми будемо спілкуватися з покупцями, але не в масштабах, порівнянних з показами", - заявив Стюарт Бургдорфер - фінансовий директор компанії L Brands, що володіє Victoria's Secret.
У розмові з аналітиками він зазначив, що компанія відмовляється від найбільш екстравагантних маркетингових методів. Бренд також визнав, що покази не впливають на продажі, які продовжують скорочуватися: за останній квартал вони знизилися на 7%.
Незважаючи на те, що покази були справжньою подією в поп-культурі, в останні роки вони почали втрачати глядачів. За словами Бургдорфера, Victoria's Secret Fashion Show були "видатним маркетинговим досягненням", яке останнім часом втратило своє фінансове значення.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Як зазначає "Медуза", Victoria's Secret проводив свої модні покази з 1995 року. Починаючи з 1998 року їхньою особливістю стала участь "ангелів" - так називали найбільш відомих моделей, які рекламували білизну Victoria's Secret і під час показів виходили на подіум з крилами за плечима.
З 2001 року покази Victoria's Secret транслювалися на американському телебаченні (їх по черзі показували ABC та CBS). Перше шоу зібрало понад 12 мільйонів глядачів, останнє в 2018-му році - 3,3 мільйона.