«Адаптація»: у галереї «Хлібня» відкрили виставку скульптури та цифрового мистецтва

ZN.UA Ексклюзив Фото
Поділитися

23 вересня в галереї «Хлібня» Національного заповідника «Софія Київська» відкрилася виставка «Адаптація. Скульптура Ігоря Романовського і «метаграфія» Володимира Харченка». Проєкт об’єднав роботи двох митців, які представляють різні художні медіуми — класичну бронзову скульптуру та цифрові образи. Фотокореспондент ZN.UA Василь Артюшенко відвідав відкриття.

Володимир Харченко та Ігор Романовський
Володимир Харченко та Ігор Романовський
Василь Артюшенко, ZN.UA

За задумом організаторів, експозиція демонструє діалог між матеріальним і віртуальним простором.

«Це зустріч матеріального і цифрового, на якій сила і крихкість, форма і колір відображають шлях людини від травми до відновлення, від темряви до світла. Це розмова про те, як ми вчимося жити в умовах невизначеності та знаходити опору навіть у найважчі часи. «Адаптація» — це дискус про присутність й відсутність, про вагу і невагомість, про плоть і її світлове відбиття. Бронзові скульптури Ігоря Романовського сприймаються як застиглі ноти, а роботи Володимира Харченка, створені в авторській техніці «метаграфія», — наче їхні луни у віртуальному просторі», — зазначають у Національному заповіднику «Софія Київська».

Василь Артюшенко, ZN.UA
Василь Артюшенко, ZN.UA

У центрі експозиції — бронзові роботи Ігоря Романовського, створені у власному стилі ROMART, який він розробив після початку своєї творчої діяльності у 1990-х роках. Саме тоді митець уперше привернув увагу мистецької спільноти, перетворивши утилізовану грамплатівку на мистецький об’єкт «Пластомодель». Відтоді художник працює в галузі скульптури та дизайну, поєднуючи експеримент і класичну техніку.

Паралельно з цим у виставковому просторі представлено роботи Володимира Харченка, київського художника, поета й письменника. Він понад тридцять років працює з цифровими технологіями та розвиває власну техніку «метаграфії» — цифрової обробки фотографій із філософським підходом.

Василь Артюшенко, ZN.UA
Василь Артюшенко, ZN.UA

У «Хлібні» відвідувачі можуть побачити, як скульптура і цифрове мистецтво поєднуються в одному просторі та створюють спільну візуальну мову. Організатори наголошують, що виставка є спробою відобразити сучасний стан мистецтва, у якому класичні форми співіснують з інноваційними технологіями.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі