У рамках кінопрограми 14-го фестивалю "Французька весна" в столиці покажуть відреставровану версію культової картини Жана-Люка Годара "Божевільний П'єро" з Жаном-Полем Бельмондо в головній ролі. І це далеко не єдиний сюрприз кінопрограми.
Свого часу, 1965 року, цей фільм Годара став справжньою сенсацією. Спочатку режисера звинувачували в надмірному насильстві на екрані. Дорікали перебором трупів. На що Годар відповідав: "Це не кров, це просто червоне". І це не відмовка режисера, а натяк на художні особливості картини, в якій колірна гама відіграє найважливішу роль. Сюжет про втечу до моря Фердинанда і його подруги Маріанни пов'язаний і з кримінальними розбірками, і з любовними пригодами. Але в цій картині фабула - вочевидь не головне. Критики кажуть, що в цьому фільмі сконцентровано все зухвальство 60-х. Пишуть, що в цій стрічці - "тріумф абсолютної анархії уяви". "Божевільний П'єро", як один з найкращих фільмів Годара і Бельмондо, постійно перебуває в різноманітних рейтингах головних світових картин, входячи і в сотні, і в півсотні. Тим радісніша зустріч зі старими героями на великому екрані українських кінотеатрів.
У рамках "Французької весни" цікаві не тільки ретро-програми, а й прем'єрні блоки нових картин. Серед таких, наприклад, комедія "Ой, мамоньки". Тут головну роль зіграла Жюльєт Бінош. Ізабель Юппер постане у прем'єрній комедії "Спогад". Це розповідь про співачку, яка давно втратила популярність. Акторка Маріон Котіяр буде цікава нашим глядачам у новій стрічці "Усе буде рок-н-рол". А головну діву французького кіно Катрін Деньов побачимо у прем'єрній мелодрамі "Поцілунок Беатріс". Їй дісталася роль примхливої коханки. І це далеко не всі прем'єри. Згідно з давньою традицією до кінопрограми "Весни" також увійшла добірка "Довгі ночі короткого метра" - показ короткометражок у нічний час.