Прем'єра пісні Small Talk ("Розмова ні про що") відбулася ще 9 серпня 2019 року і стала другим синглом майбутнього п'ятого студійного альбому. Цю композицію написано у співавторстві зі співаком і продюсером Чарлі Путом.
А кліп на цю пісню вийшов останніми днями літа й за перші чотири дні зібрав у YouTube 11 мільйонів переглядів. Причому щоб підігріти цікавість публіки до прем'єри свого кліпу, Кеті Перрі опублікувала в тому ж таки YouTube невеличкий ролик, у якому показала процес обговорення майбутньої роботи з… українською кліпмейкеркою Танею Муіньо, тобто яким вона хоче бачити свій кліп.
Ще на початку роботи над кліпом Кеті Перрі дуже хотіла бачити в майбутній роботі зіркових собак і легкий сюжет без зайвого тягаря проблем… Словом, як і сам термін small talk - легка бесіда на абстрактні, нейтральні теми.
Зазвичай, такі діялоги виникають між незнайомими або малознайомими людьми. І, судячи з усього, українській режисерці вдалося виконати запити американської суперстар. Хоча сама композиція Small Talk - про колишніх закоханих, яким саме чотириногі друзі допомагають налагодити конект.
Тому головні герої цього відео - собаки, причому різних порід: пудель, далматин, боксер, дог… Головною ж "акторкою" серед чотириногих друзів виступила власна улюблена собачка Кеті на ім'я Nugget.
Сюжет кліпу Small Talk розгортається саме на виставці собак. Тож у зйомках брали участь понад 20 вихованців, і, природно, працювати з ними було непросто, тому довелося задіяти професійну команду кінологів.
І тут Кеті Перрі не згаяла можливости підігріти інтригу й напередодні виходу кліпу періодично публікувала в Instagram фото з собаками, навіть завела сторінку для своєї маленької рудої собачки Nugget, куди викладала свої світлини з різними собаками.
Режисерка Таня Муіньо в деяких ЗМІ зізнається, що самі зйомки Small Talk зайняли лише два дні, і що в Лос-Анджелесі технологія створення кліпу зовсім інша, усе відбувається швидко - словом, конвеєр, багато людей, мало часу. І… пристойний бюджет.
Артисти й музичні критики називають одеситку Таню Муіньо "королевою знімальних майданчиків", адже вона відома своєю роботою над кліпами для популярних українських виконавців MONATIK, "Время и Стекло", NK (Настя Каменських), Мішель Андраде… Наприклад, її кліп для групи "Время и Стекло" набрав майже 160 мільйонів переглядів… Можливо у зв'язку із цим чутки дійшли й до Лос-Анджелеса - до самої Кеті Перрі, яка в лютому цього року обручилася з Орландо Блумом. Адже ця виконавиця як ніхто славиться своїми кліпами: відразу чотири її роботи перетнули оцінку в мільярд переглядів. Тому вона не довірила б настільки відповідальну роботу кому завгодно.
У Тані Муіньо українське й кубинське коріння - її батько з острова Свободи. І сама Таня до шести років жила в Гавані. Утім, вона називає себе не кліпмейкеркою, а мультитаскеркою, бо кліпами не обмежується. Має власний бренд одягу - "Джелесі", фотографує, і в своїх кліпах виступає стилісткою.
Українські виконавці знають: якщо треба передати стилістику 90-х, попрацювати з квітами, додати кліпу гарячих нот або забезпечити численні перегляди - звертайся до Тані.
* * *
Ігор Панасов, музичний оглядач:
- Кліп Small Talk - це точка, у якій перетнулися стилі Тані Муіньо і Кеті Перрі. Яскрава, ефектна картинка, динамічний сюжет, зважене поєднання гламуру і натуральності. Хоча за смислами це більш прямолінійна історія, ніж ті, які Таня знімає для українських виконавців (насамперед для MONATIK і співачки LAYAH). Вочевидь, так вийшло через настанови самої Кеті Перрі - гадаю, у випадку зі Small Talk у Муіньо набагато менше творчої свободи. Цей кліп ближче до одноразового продукту, ніж до мінікіно, яке хочеться переглядати по кілька разів. Але своє промозавдання світової зірки цей ролик точно вирішує: за перші чотири дні він зібрав у YouTube 11 мільйонів переглядів. І за два-три роки напевне досягне звичайної планки популярності кліпів Кеті Перрі (500–700 млн переглядів).
Українських кліпмейкерів, які успішно працюють на західний ринок, сьогодні практично немає. Іноді це робить Алан Бадоєв (для Arash і Dan Balan) і, мабуть, усе. Український внесок у світовий ринок кліпів на сьогодні роблять не стільки кліпмейкери, скільки продакшн-студії, які співпрацюють з менеджментом західних артистів. Компанія Radioaktive Film брала участь у створенні кліпів для Twenty One Pilots, Foals і багатьох інших виконавців. Headshot Studio фронтмена групи DETACH Олексія Веренчика робила постпродакшн відео знаменитим Linkin Park. Студія Gloria FX з Дніпра працювала над спецефектами в кліпах Coldplay і Skrillex, за що була удостоєна нагород MTV Video Music Awards.