«БУРЖУЙ» — ОДИН УДОМА

04 травня, 2001, 00:00 Роздрукувати Bипуск № 18, 4 травня-18 травня 2001р.
Відправити
Відправити

Нинішній час можна називати постперебудовним, а можна — «мильним», тобто серіальним. Навряд чи хт...

Кадр із фільму «День народження Буржуя-2»

Нинішній час можна називати постперебудовним, а можна — «мильним», тобто серіальним. Навряд чи хтось стане заперечувати, що з появою на телеекранах тоді ще єдиної країни «Рабині Ізаури» почалася ера «мильних опер» — спочатку винятково латиноамериканських, а пізніше, можна сказати, цілком інтернаціональних. Але все це було з «їхнього» життя, а «прикипілі» до серіалів глядачі вже жадали рідних переживань. Першими цю потребу телеаудиторії зрозуміли й спробували задовольнити російські кінематографісти. Спочатку — досить кустарно. Проте згодом серіальне виробництво стало набирати обертів. І от уже не Маріанни, а «забійні» «Менти» і «Попелюшки» стали володарями думок. У тому числі й українських глядачів. Щоправда, слабкі спроби робили й вітчизняні кінематографісти. Та, варто визнати, конкуренції з усім іншим «мильним» потоком вони явно не витримували. Так було до появи на екранах «Буржуя».

Розміри успіху в телеаудиторії України не змогли спрогнозувати навіть найвідчайдушніші оптимісти: дійсність перевершила всі сподівання. Ставлення глядачів до телевізійної програми вимірюється зіставленням двох основних показників. Рейтинг показує, який відсоток від усього населення країни дивиться певну передачу. «Частка аудиторії» фіксує кількість людей, які дивляться конкретну телепрограму, щодо загальної чисельності тих жителів України, хто взагалі дивиться телевізор у цей момент.

Коли в ефір вийшов серіал «День народження Буржуя», 42% людей, які вмикають у своїх будинках телевізори, зацікавилися — а що ж то за серіал зняв канал «1+1»? (Нагадаю, разом із «НТВ-ПРОФІТ».) Щодо всього населення України таких допитливих набралося понад 11% — це дуже хороший рейтинг. Далі — більше. В буквальному значенні. До останньої серії «Буржуя» дивилися 17,9% усіх жителів України.

Цілком зрозуміло, що в «Буржуя-2» були цілком реальні шанси на успіх. Втім, те, що сталося, здивувало навіть незворушних соціологів. Рейтинг першої серії продовження серіалу становив 26% від усього населення України. Що стосується частки аудиторії, то тут «День народження Буржуя-2» переплюнув навіть визнаного рекордсмена — комедію «Один удома». Свого часу досягнення цього фільму обраховувалося 50% телеглядачів, тоді як «Буржуй-2» побив цей рекорд із завидною перевагою — 61%. Тобто показники, що взаємно доповнюють один одного, свідчать про високу планку, взяту «Буржуєм-2» і недосяжну поки що для інших вітчизняних телепрограм.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК