Авіабомби JSOW Україні краще буде переробити на крилаті ракети — експерт

Поділитися
Авіабомби JSOW Україні краще буде переробити на крилаті ракети — експерт © Getty Images
Адже в такому випадку вони будуть здатні уражати цілі на відстані 560 кілометрів. 

Головний редактор Defense Express Олег Катков наголосив, що якою б не була кількість авіабомб JSOW, які США пообіцяли Україні, вона буде значною. Під час ефіру на телеканалі "Київ 24" він підкреслив, що ці боєприпаси надійдуть Силам оборони за президентською програмою вилучення із запасів американської армії. 

"У 2015 році, коли було припинено виробництво цих авіаційних боєприпасів, було випущено близько 3 тис. Частина з них була використана... в Афганістані, Югославії. Тобто орієнтовно мінус 400 від загальної кількості", — пояснює експерт. 

Ще близько 500 таких боєприпасів на експорт замовили ОАЕ. Але невідомо, вони викупили частину запасів, чи отримали снаряди нового виробництва. 

Тож експерт припустив, що у США їх, ймовірно, залишилася тисяча, з якої половину вони можуть віддати захисникам, а решту — залишити собі: "Реальний ресурс рахувати складно, але він доволі значний у будь-якому випадку". 

Експерт також вважає, що ці авіабомби Україні буде краще переробити у крилаті ракети. 

"Бомби JSOW Україна зможе запускати лише з низьких висот, а це на дальність лише приблизно 40 км. Тоді як крилата ракета зможе вражати на відстані 560 км", — пояснив він. 

Що відомо про авіабомби AGM-154 Joint Standoff Weapon (JSOW)?

JSOW також називають "крилатою авіабомбою". Це плануюча тактична авіаційна бомба, призначення якої — ураження широкого спектра стаціонарних і рухомих цілей за межами зон ППО. Дальність боєприпасу становить 130 км. Одним з його носіїв є винищувач F-16. 

Ця авіабомба розроблена в кількох версіях:

  • AGM-154A оснащена касетою зі 145 суббоєприпасами BLU-97/B;
  • AGM-154B несе касету із шістьма суббоєприпасами BLU-108/B;
  • AGM-154C отримала тандемний боєприпас BROACH. 

Американці розробили модернізовану версію цього снаряда — з турбореактивним двигуном Pratt & Whitney TJ-150. Проте цей проєкт все ще "на столі", його не реалізували. 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі