Гарріс витрачає та збирає на виборчу кампанію значно більше коштів, ніж Трамп — Politico

Поділитися
Гарріс витрачає та збирає на виборчу кампанію значно більше коштів, ніж Трамп — Politico © EPA/ DEMETRIUS FREEMAN / POOL
Віцепрезидент у серпні зібрала більше, ніж витратила, тоді як кампанія Трампа витрачала гроші швидше, ніж збирала.

Кампанія кандидата в президенти США від демократів Камали Гарріс у серпні витратила майже втричі більше, ніж команда її республіканського суперника Дональда Трампа. Та навіть при цьому Гарріс зібрала достатньо коштів, щоб збільшити свою грошову перевагу, повідомляє Politico.

Велика різниця помітна навіть попри те, що кампанія Трампа продовжувала підвищувати свої витрати, які більш ніж подвоїлися порівняно з попереднім місяцем, згідно з аналізом звітів про фінансування, поданих до Федеральної виборчої комісії в п'ятницю, 20 вересня. 

Водночас така розбіжність підкреслює значну фінансову перевагу Гарріс із наближенням виборів: у кандидата від демократів значно більше коштів на кампанію, ніж у Трампа, і вона має більше можливостей для їхнього використання.

Гарріс увійшла в серпень з більшою кількістю грошей, ніж Трамп, і зуміла зібрати більше, ніж витратила за місяць. Кампанія Трампа ж, навпаки, витратила більше, ніж зібрала, попри значно менші витрати. У штабі Гарріс повідомили, що зібрали 190 мільйонів доларів, тоді як у Трампа — дещо менше 45 мільйонів доларів.

У серпні кампанія віцепрезидента Гарріс перевищила витрати колишнього президента Трампа: 174 мільйони доларів проти 61 мільйона доларів. Але перевага Гарріс у фінансуванні й кращий збір коштів означають, що вона закінчила місяць з 235 мільйонами доларів, що на сто мільйонів більше, ніж у Трампа.

Пряме фінансування кампанії — це лише частина ширшої політичної екосистеми, і Трамп має значну зовнішню підтримку від Республіканської партії та груп, які займаються як традиційною купівлею реклами, так і агітаційною роботою. Але гроші на передвиборчу кампанію мають кілька переваг. Вони безпосередньо контролюються кандидатами та їхніми найближчими радниками, і кампанії отримують кращі розцінки на телерекламу, ніж зовнішні групи, що важливо, оскільки платні медіа зараз є найбільшою категорією витрат як для Трампа, так і для Гарріс.

Зокрема, за серпень команда кандидата від демократів витратила на створення “медіапродукції” та купівлю реклами $137 млн із $174 млн загальних витрат на кампанію за цей місяць.

Інші великі категорії витрат команди віцепрезидента включали $6,7 млн на авіаперельоти, $6,4 млн на оплату праці та $4,5 млн на розсилку текстових повідомлень.

У Трампа на платні ЗМІ припало 47 мільйонів доларів з 61 мільйона доларів серпневих витрат, ще 10,1 мільйона доларів пішло на поштові розсилки й лише 4,5 мільйона доларів — на всі інші категорії витрат.

Кампанія Гарріс та Національний комітет Демократичної партії налічують понад 1200 співробітників, порівняно з приблизно 320 у кампанії Трампа та Національному комітеті республіканців.

Відтоді, як Гарріс вступила у виборчі перегони, вона значно перевищила за обсягом залучених коштів і витратами кампанію Трампа. Віцепрезидент швидко подолала фінансові труднощі, з якими зіштовхнулися демократи, коли очікуваним кандидатом від партії був президент Джо Байден.

Позитивним моментом для республіканців може бути наявність грошей у Національного комітету Республіканської партії, який повідомив, що протягом місяця зібрав $40 млн і витратив $60 млн, а на кінець місяця залишився з $79 млн. Ця сума перевищила доступні кошти Національного комітету Демократичної партії, який повідомив, що зібрав 69 мільйонів доларів і витратив 84 мільйони доларів, залишившись на кінець місяця з 50 млн доларів. Підсумкові дані партій не включають гроші, які все ще перебувають у спільних комітетах зі збору коштів.

Найбільшою категорією витрат Національного комітету Демократичної партії була агітація, на яку пішло 10 мільйонів доларів. Для Республіканського комітету в серпні найбільшою категорією витрат були поштові витрати — 4,6 мільйона доларів.

Трамп також значною мірою покладається на зовнішні групи, в тому числі для передвиборчої діяльності, яку більшість кампаній традиційно проводять власними силами, наприклад, агітацію.

У серпні зовнішні групи, які підтримують Трампа, витратили більше, ніж групи, які підтримують Гарріс: 163 мільйони доларів проти 104 мільйонів доларів, згідно зі звітами.

Майже два тижні тому між Гарріс і Трампом пройшли дебати: більшість глядачів назвали кандидата від демократичної партії переможцем “словесного поєдинку”. Втім, як пише The Hill, це не змогло кардинально змінити ситуацію.

Як показують опитування, Гарріс і Трамп йдуть майже нарівні у ключових штатах та на національному рівні. Аналітики не очікують значного переломного моменту в опитуваннях. Водночас, демократи все ще оптимістично налаштовані та вважають, що робота, яку Гарріс проводить у “хитких” штатах, “окупиться” до дня виборів.

Поділитися
Дивіться спецтему:
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі