Українці часто замовляють доставку товарів з інтернет-магазинів у поштомат. Але бувають випадки, коли товар через поштомат приходить пошкодженим або не укомплектованим. Фахівці Держпродспоживслужби розповіли українцям, як діяти у такому випадку.
Як діяти, якщо у поштомат прийшов пошкоджений товар
В такому випадку, покупець має право вимагати від продавця за своїм вибором:
- пропорційного зменшення ціни товару;
- доукомплектування товару в розумний строк або заміни некомплектного товару на комплектний;
- відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої грошової суми.
У Держпродспоживслужбі наголосили, що у разі відмови продавця виконати попередні умови, можна спробувати вирішити спірні питання в досудовому (претензійному) порядку – звернутися письмово за юридичною адресою місцезнаходження продавця товару або його електронною адресою, з відповідною заявою про порушення прав.
В разі незадоволення законних вимог споживача продавцем товару – потрібно звертатися до суду за захистом прав споживача.
«Відповідно до статті 22 Закону №1023 захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав», – резюмували у відомстві.
Раніше ми писали, чи повинен покупець платити, якщо розбив товар у магазині.