Через війну, яку розпочала Росія проти України, зріс ризик втратити важливі документи. Щоб захистити себе від втрати трудової книжки та зберегти інформацію про свою трудову діяльність, майбутні пенсіонери можуть її оцифрувати.
Для цього потрібно завантажити сканкопії трудової книжки на вебпортал електронних послуг ПФУ, пише Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.
Щоб це зробити:
- Увійдіть до особистого кабінету на веб-порталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- У розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Відомості про трудові відносини».
- Перевірте відомості та надайте згоду на передачу та обробку персональних даних.
- Завантажте скановані копії паперових документів про стаж та трудову діяльність (кнопка «Додати файл»).
Вимоги до сканованих копій документів:
- Зображення має бути кольоровим, чітким та містити усі реквізити документа.
- Сторінки слід завантажувати в хронологічному порядку.
- Формат сканованих копій має бути JPG або PDF.
- Розмір файлу не повинен перевищувати 1 Мб.
Як ПФУ враховує стаж та як заробітна плати впливає на розмір майбутньої пенсії, читайте в матеріалі Віктора Конева «Ваша пенсія може бути меншою за призначену. Як виправити ситуацію» на ZN.UA.