Некоректна робота електролічильника: що робити споживачу

Поділитися
Роз'яснення дали експерти.

Побутові споживачі в Україні мають своєчасно оплачувати комунальні послуги. Зокрема, необхідно платити за електроенергію та щомісяця передавати показники лічильника світла. Фахівці ДТЕК «Київські Електромережі» розповіли, що робити, якщо електролічильник нараховує некоректні показники.

Як перевірити правильність роботи лічильника світла

Фахівці пояснили, що для того, щоб перевірити коректність нарахувань кількості спожитих кіловат електроенергії лічильником, потрібно здійснити кілька простих кроків:

  • Вимкнути всі електроприлади в оселі та подивитися, чи продовжив лічильник рахувати кВт-год (обертається диск або змінюються цифри на табло).  
  • Якщо лічильник продовжує рахувати кВт-год, слід замовити його експертизу. На період проведення експертизи енергетична компанія тимчасово встановить інший прилад обліку електроенергії.
  • У випадку, якщо на екрані лічильника горять індикатори «Увага», «Реверс» або «Земля» або з’явилася зона Т4, слід залишити заявку на технічну перевірку приладу. Це можна зробити за посиланням.

Після отримання заявки й проведення перевірки фахівці сформують рахунок залежно від характеристик електроустановки.

Нагадаємо, що може загрожувати побутовим споживачам, які вчасно не пройдуть процедуру повірки лічильників.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі