В Україні права споживачів захищаються відповідним законодавством. Бувають ситуації, що товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника. У Держпродспоживслужбі розповіли, скільки триває гарантій строк при купівлі взяття.
У Держпродспоживслужбі пояснили, що тривалість гарантійного строку на взуття в середньому становить не менше 30 днів та визначається продавцем або виробником.
Так, на сезонні товари, зокрема на взуття, гарантійний термін обчислюється з початку відповідного сезону:
- зимового асортименту – з 15 листопада по 15 березня;
- весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
- літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.
«Заяву щодо якості зимового взуття, придбаного влітку, споживач може подати продавцеві протягом гарантійного строку з початку зимового сезону, тобто з 15 листопада, а продавець зобов`язаний її прийняти», – йдеться у повідомленні.
У Держпродспоживслужбі підкреслили, що гарантія не поширюється у випадках:
- якщо покупець порушив правила експлуатації, догляду, зберігання взуття і за наявності механічних пошкоджень (опіки, порізи, проколи);
- при деформації взуття внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дій хімічних та інших речовин.
Раніше ми писали, чи має покупець платити за товар, якщо він випадково його розбив у магазині.