У компанії говорять, що новий алгоритм був впроваджений кілька днів тому і ще кілька днів буде потрібно, щоб всі пошукові машини Google його реалізували в своїй частині пошукового індексу. За словами прес-служби Google, поліпшення, впроваджені в алгоритмі сприятимуть зростанню рейтингів "високоякісних сайтів", водночас пошукова система подбає про те, щоб сайти з контентом "низької якості" були опущені вниз рейтингу.
Один з провідних розробників Google Аміт Синхай, говорить, що раніше компанія вже почала воювати проти контент-ферм в інтернеті - сайтів, які у величезних кількостях розміщують різний рекламний матеріал, статті вкрадені з інших сайтів, а також іншу інформацію, покликану лише для того, щоб обдурити пошукові системи і штучно завищити рейтинг сайту, передавши йому більшу частину пошукового трафіку.
У зв'язку з реалізованими нововведеннями, виникає резонне питання: що вважати якісним контентом, а що ні? Старший інженер Google Метт Каттс, говорить, що під якісним контентом компанія розуміє оригінальну інформацію, наприклад дослідження, глибокі і розгорнуті статті та звіти, широку аналітику і різні допоміжні матеріали, покликані ще більше розкрити суть контенту. Відповідно, критерії відбору інформації буде визначати новий алгоритм.
За матеріалами CyberSecurity