Він зазначив, що до європейського футбольного чемпіонату, який Польща проводить разом з Україною, ділянку довжиною 20 кілометрів точно не буде завершено через зрив контракту з боку одного з виконавців.
«На жаль, це однозначно перекреслює шанси (на спорудження всієї автостради)», - сказав прес-секретар.
Тим часом, Хадай зазначив, що інші ділянки А4, які споруджують близько 10 інших виконавців, будуть здані в експлуатацію до початку чемпіонату.
«На сьогодні немає жодної загрози щодо інших ділянок», - сказав він.
Хадай повідомив, що державна адміністрація з управління дорогами GDDKiA планує підготувати до Євро-2012 спеціальний об'їзд частини недобудованої автостради, довжина якого також має бути близько 20 км.
Прес-служба GDDKiA повідомила, що 23 лютого розірвала контракт з польсько-македонським консорціумом NDI SA-SB Granit SA через зрив графіка виконання робіт.
Згідно з повідомленням дорожньої адміністрації, консорціум, який повинен був уже побудувати свою частину автостради на 50%, виконав лише 17% необхідних робіт.
GDDKiA зазначила, що консорціум через невиконання контракту буде змушений заплатити штраф у розмірі 10% від суми угоди, яка становить 620 мільйонів злотих (1 $ = 2,9 PLN).
А4 - найдовша автострада у Польщі, яка є продовженням європейської міжнародної дороги E40 і тягнеться в південній частині країни із заходу на схід.
На сьогодні побудовано 440 кілометрів автостради, що проходить повз Вроцлав, Ополе, Катовіце і Краков, а понад 200 км іще будують - майже з Кракова до кордону з Україною.
За матеріалами УНІАН