Під час візиту до Одеського порту 13-го липня президент України Зеленський та члени його команди відвідали "Контейнерний Термінал Одеса". Генеральний директор ДП "КТО", Анастас Коккін, доповів президенту про хід реалізації інвестиційного проекту розширення контейнерного терміналу на Карантинному молі Одеського порту. Президент зазначив, що дійсно бачить серйозний результат потужних інвестицій з боку німецького інвестору та пообіцяв розібратися з проблемним питанням щодо незавершеного будівництва захисного хвилелому Адміністрацією морських портів України, повідомили в пресслужбі "Контейнерного терміналу Одеса".
Анастас Коккін привітав гостей та зазначив, що сьогодні контейнерний термінал в Одесі є найбільшим і сучасним контейнерним терміналом в Україні і вже багато років незмінним лідером контейнерного ринку України.
"Материнська компанія нашого терміналу – ХАЛА (HHLA AG), порт Гамбург, Німеччина, за вісімнадцять років успішної роботи на ринку України інвестувала більше 150 млн. євро в будування та розвиток цього терміналу і на цей час продовжує інвестування ще щонайменше 20 млн. євро з метою розширення його потужностей", - зазначив генеральний директор терміналу. "Так, на користь економіки України, за рахунок потужних іноземних інвестицій збудована вся ця територія, закуплена та працює ця сучасна перевантажувальна техніка".
Також він додав, що за останні десять років роботи "Контейнерний Термінал Одеса" забезпечив надходження податків і зборів до бюджету України на загальну суму понад 1,5 млрд гривень.
У своїй діяльності "Контейнерний Термінал Одеса" як дочірня компанія провідного європейського транспортного холдингу, суворо дотримується принципів комплаєнс, прозорості ведення бізнесу, дотримання високих екологічних і соціальних стандартів. На підприємстві створюються престижні робочі місця для українців на стабільний основі.
Проект розвитку контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту має на меті досягнення пропускної спроможності терміналу в 1,2 мільйона контейнерів на рік для обслуговування міжнародних вантажопотоків і є дуже важливим для функціонування і розвитку морської транспортної галузі України.
Цей проект "Контейнерний термінал Одеса" реалізується спільно з партнерами компанії - нашою державою, АМПУ, яка відповідає за фінансування і будівництво гідротехнічних споруд, а саме причальної стінки і захисного хвилеріза.
"Ми дуже розраховуємо на нову владу і її підтримку іноземних інвесторів, а також сподіваємося на якнайшвидше вирішення проблемного питання щодо завершення будівництва захисного хвилеріза. Зі свого боку, ми запевняємо вас в наших намірах і зусиллях продовжувати інвестування в економіку України та вносити важливий внесок у розвиток морської і транспортної галузі України на шляху до Європейського союзу", - резюмував Анастас Коккін.