Обсяги продажів техніки й електроніки в Україні зросли на 17% в порівнянні з 2022 роком. Про причини зростання розповіли експерти Promocodius

Поділитися
Обсяги продажів техніки й електроніки в Україні зросли на 17% в порівнянні з 2022 роком. Про причини зростання розповіли експерти Promocodius
Більшість інтернет-магазинів задля залучення клієнтів регулярно проводять акції та надають промокоди на знижки.

2022 рік через початок повномасштабного вторгнення став для ринку електронної комерції в Україні дійсно складним. Поміж іншим на платоспроможність українців вплинуло й зростання курсу валют, що своєю чергою призвів до росту цін на більшість імпортних товарів в середньому на 20-30% чи навіть більше. Однак, як зазначають експерти агрегатора знижок та промокодів Promocodius, наразі купівельна активність в країні відновлюється. Й це відбувається доволі швидко.

За даними експертів, обсяги ринку в цьому сегменті у 2023 році зросли на 17% в порівнянні з 2022 роком. Найбільше зростання продажів спостерігається у сегменті побутової техніки, зокрема пральних машин, холодильників, посудомийних машин, кавомашин та кухонних комбайнів. Також зріс попит на смартфони, ноутбуки та телевізори.

Серед найпопулярніших інтернет-магазинів електроніки в Україні представники Promocodius називають наступні:

  • Rozetka.
  • Цитрус.
  • Алло.
  • MOYO.
  • Comfy та інші.

До речі, більшість інтернет-магазинів задля залучення клієнтів регулярно проводять акції та надають промокоди на знижки. Зокрема можна знайти актуальні промокоди Алло на сайті promocodius.com. Й так само — для інших торгових майданчиків, що пропонують техніку та електроніку.

Поміж іншим варто зазначити й інші важливі в контексті теми дані:

  • Обсяг ринку побутової техніки та електроніки за підсумками першого півріччя склав понад 1,5 млрд доларів США, що на 17% більше, ніж за той самий період минулого року.
  • Частка продажів дрібної побутової техніки склала 42% (на 3% більше, ніж за аналогічний період 2022 року).
  • Частка продажів смартфонів — близько 25% (на 1% більше, ніж 2022 року).
  • Частка продажів ноутбуків — 15% (на 2% більше, ніж 2022 року).
  • Частка продажів телевізорів — 18% (на 1% більше, ніж 2022 року).

Тобто якщо розглядати окремі категорії товарів, то приріст не надто суттєвий. Однак загалом динаміка доволі позитивна, особливо якщо враховувати, що Україна просто зараз знаходиться в стані війни.

На думку експертів Promocodius, є три головні фактори, які впливають на зростання продажів техніки й електроніки в Україні:

  1. Відносне покращення динаміки економіки та поступове (хоч і повільне) зростання доходів населення.
  2. Попит на товари, які допомагають полегшити побут та підвищити рівень комфорту.
  3. Зростання популярності онлайн-шопінгу загалом.

З іншого боку, варто розуміти, що значна кількість українців з початку повномасштабного вторгнення виїхали за межі країни. Тому очікувати стрімкого зростання кількості покупок до завершення бойових дій й повернення вимушених переселенців на батьківщину все ж не варто.

Власне, зараз серед інтернет-магазинів точиться серйозна боротьба за покупців. Тому вони намагаються частіше проводити різноманітні акції, надавати знижки та промокоди, таким чином ефективніше конкуруючи між собою та стимулюючи аудиторію до більш спонтанних покупок. Така стратегія хай і не завжди, але все ж працює.

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі