Попереду у нього випробування. А на потоці - вже інший кузов. Не просто другий, а саме інший. Тому що у складі кожного із замовлених двох денних поїздів буде по 9 вагонів відкритого типу з місцями для сидіння п'яти (!) моделей. Серед них: два вагони - першого класу з окремими зонами для VIP-пасажирів, ще два - просто першого класу, три - другого класу, один вагон другого класу, який обладнано підйомником і місцями для інвалідів, один - третього класу. Новий 9-вагонний міжрегіональний швидкісний поїзд може перевозити 726 пасажирів. Аналогів на сьогодні в Україні немає.
У конструкції вагонів і їхніх пристроях передбачено багато новинок, що роблять подорож приємною, зручною, комфортною, безпечною.
Крюківський вагонобудівний завод і замовник - Укрзалізниця - погодили дизайн-проект нових швидкісних поїздів. З обох сторін вагони внизу прикриє фальшборт, який зробить зовнішній вигляд виразним і закінченим. Внутрішні інтер'єри вагонів - у кольоровій гамі двох типів. В одному поїзді - переважно синього кольору. В іншому - оливкового.
Важливою новинкою є ущільнені міжвагонні переходи. Вони призначені як для зручності пасажирів, так і для забезпечення стабільності кліматичних параметрів всередині вагонів. Тамбурних дверей не буде. А прозорі двері між пасажирським відділенням і тамбуром відкриваються натисканням кнопки, закриваються - автоматично.
Вагони нових міжрегіональних поїздів обладнано системою забезпечення мікроклімату (СЗМ). Сучасне устаткування для кондиціонування повітря цієї системи може працювати як в режимі охолоджування, так і в режимі теплової помпи, при цьому економно використовуючи електроенергію.
У конструкції цих швидкісних поїздів передбачено принцип віддаленого управління основними системами. Тобто з кабіни машиніста буде здійснюватися відкриття і закриття дверей всіх вагонів, увімкнення освітлення, системи забезпечення мікроклімату, контроль роботи найважливіших параметрів всіх вагонів. Для цього в кабіні машиніста встановлюється додатковий пульт і система комп'ютерного зв'язку з вагонами.
Плавність ходу поїздів, а, значить, додатковий комфорт пасажирам забезпечать нові візки виробництва Крюківського вагонобудівного заводу з пневмопідвішуванням. Щоб уникнути ривків на початку руху, вагони з'єднують між собою за допомогою безлюзових зчеплень.
Над створенням швидкісних поїздів працює не тільки колектив Крюківського вагонобудівного заводу, а й чимало інших українських і зарубіжних фірм.
Те, що ще вчора було мрією, зухвалим задумом крюківських вагонобудівників, сьогодні стає реальністю. Символічно, що такий складний новий проект фахівці підприємства втілюють в життя у рік 10-річчя галузі вітчизняного пасажирського вагонобудування і 20-річчя Незалежності України.
Прес-служба Крюківського вагонобудівного заводу.