Київ лідирує в темпах росту індексу споживчих цін – 102,6%

Поділитися
Київ лідирує в темпах росту індексу споживчих цін – 102,6% © Pixabay

За попередніми прогнозами, впродовж 2024 року рівень росту індексу споживчих цін в Україні становитиме 101,4%, а станом на травень цей показник склав 100,7%. Втім, як демонструє статистика, темпи зростання індексу споживчих цін дещо нерівномірні в регіонах України.

Експерти сервісу зі знижками та промокодами Codes проаналізували динаміку інфляції в різних містах України, щоб визначити, де цей показник найбільший, а де — менш відчутний. Цілком очікувано лідером за темпами зростання індексу споживчих цін став Київ — 102,6%. В регіонах цифри дещо менші:

  • Івано-Франківська область — 101,6%
  • Кіровоградська, Львівська, Одеська та Харківська області — 101,4%
  • Дніпропетровська, Донецька, Закарпатська, Луганська та Миколаївська області — 101,3%
  • Волинська та Чернівецька області — 101,2%
  • Київська, Рівненська, Тернопільська та Херсонська області — 101,1%

В решті регіонів показник інфляції — менш як 101%. А найнижчий показник в Сумській області — 100.0%. Важливо зазначити, що наприкінці 2023 року Національний банк України прогнозував зростання інфляції в Україні у 2024 році на 8,6%. Але нещодавно поліпшив прогноз до 8,2%. Можливо, впродовж наступних місяців прогнози будуть додатково поліпшені. Також в Нацбанку прогнозують, що у 2025 році інфляція сповільниться до 6%, а у 2026 році — до 5%. Це позитивна, хоча й доволі довільна динаміка. Втім, враховуючи поточну економічну ситуацію в Україні та повномасштабну війну на її території, ці прогнози є доволі оптимістичними.

Враховуючи поступове зростання цін на більшість категорій товарів та послуг, українці активно шукають шляхи економії — купують товари зі знижками та на розпродажах, користуються промокодами та купонами в інтернет-магазинах, беруть участь в дисконтних програмах. Навіть економія в кілька відсотків може стати вагомою перевагою для покупця. А для бізнесу це можливість залучати нову аудиторію та ефективно утримувати наявних клієнтів. Подібна практика залучення аудиторії за допомогою спеціальних пропозицій та зниження ціни використовується не лише в Україні, а й у більшості інших країн. Попри те, що бізнес таким чином втрачає частину одномоментної вигоди, він виграє у перспективі, отримуючи більше лояльних та відданих клієнтів, які оберуть саме його, а не перейдуть до конкурентів. Тому в Codes очікують, що разом з інфляцією буде зростати й кількість спецпропозицій від українських онлайн- та офлайн-магазинів.

Codes — це інформаційний сервіс, який пропонує безкоштовні промокоди для багатьох відомих брендів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі