Логістичний гігант призупиняє рейси Червоним морем через напади на судна

Поділитися
Логістичний гігант призупиняє рейси Червоним морем через напади на судна © EPA-EFE/YAHYA ARHAB
Хусити атакують кораблі ракетами, а також захоплюють вантажі.

Одна з найбільших у світі данська судноплавна компанія Maersk заявила, що призупиняє рейси через Червоне море. Рішення прийняли у зв’язку з низкою атак єменських хуситів на судна.

Це угрупування заявило про свою підтримку ХАМАСу і стверджує, що націлене на кораблі, які прямують до Ізраїлю, пише BBC.

«Нещодавні напади на комерційні судна, зокрема Maersk Gibraltar, в цьому районі викликають тривогу і становлять значну загрозу безпеці моряків. Ми дали вказівку всім суднам Maersk, які мають проходити через Баб-ель-Мандабську протоку, призупинити свій рейс до подальших вказівок», – йдеться в заяві компанії.

Пізніше німецька транспортна компанія Hapag-Lloyd також вирішила зробити аналогічний крок.

Виступаючи перед заявами Maersk і Hapag-Lloyd, радник з національної безпеки США Джейк Салліван, який перебуває з візитом на Близькому Сході, сказав, що хусити загрожують свободі судноплавства в Червоному морі, яке є життєво важливим для поставок нафти і товарів.

«Сполучені Штати працюють із партнерами в регіоні та з усім світом, щоб протистояти цій загрозі», – зазначив він.

За словами генерального директора Інституту експорту і міжнародної торгівлі Марко Форджоне, рішення Maersk призупинити свої судноплавні рейси Червоним морем прийнято «у складний час».

«Це впливає на кожну ланку в ланцюжку поставок... і лише збільшить ймовірність того, що критично важливі товари не будуть доставлені в пункти призначення до Різдва», - додав він.

Чому цей маршрут такий важливий

Баб-ель-Мандебська протока (відома як «Ворота сліз») – це протока шириною 32 км, яка відома своєю небезпечністю для судноплавства. Вона розташована між Єменом на Аравійському півострові і Джибуті та Еритреєю на африканському узбережжі.

Це маршрут, яким судна можуть дістатися з півдня до Суецького каналу, який сам по собі є основною судноплавною магістраллю. Обхід його означає, що суднам доводиться обирати набагато довші маршрути, наприклад, огинати південну Африку.

Щороку через нього проходить близько 17 000 кораблів і 10% світового товарообігу. Будь-яке судно, що прямує через Суецький канал до Індійського океану або з нього, має пройти цей шлях.

Нагадаємо, американський есмінець збив три ракети для ударів по наземних цілях, а також кілька безпілотників, запущених силами хуситів із Ємену по Ізраїлю.

У листопаді єменські хусити захопили у Червоному морі вантажне судно, яке частково належить ізраїльському підприємцю.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі