Сервіс інтернет-банкінгу не отримав очікуваної популярності серед українських користувачів, оскільки вітчизняним банкам не вдалося зробити цю послугу досить привабливою для клієнтів, — вважає заступник голови правління Укрексімбанку Юрій Храмов.
Про це він повідомив «ДТ», коментуючи необхідність поліпшення вітчизняними банками технологічної бази, освоєння нових знань і стандартів, впровадження ІТ-технологій.
Він наголосив, що за існуючої динаміки розвитку банківської системи новації можуть виявитися недостатньо затребуваними у персоналу й клієнтів, не виправдати очікування і вкладені у них кошти. В якості прикладу Храмов навів сервіс інтернет-банкінгу, за допомогою якого реалізується самообслуговування через інтернет.
«Рік тому у нас було трохи більше 4 тисяч користувачів системи інтернет-банкінгу, зараз їх — майже 15 тисяч. З одного боку, маємо більше ніж триразове зростання кількості клієнтів. Але з іншого, я не можу сказати, що ці показники повністю виправдали наші очікування, — відзначив експерт. — Чому? Мені здається, цього разу дуже смачну цукерку ми не зуміли загорнути в гарну обгортку».
Він припустив, що, можливо, є сенс спочатку запропонувати клієнтам максимально простий і доступний для розуміння перелік функцій, який потім кожен зможе самостійно розширювати.
«Хай там як, а цей сервіс — можливо, у поєднанні з якимись додатками для мобільних послуг — ми вважаємо одним із найперспективніших», — підсумував він.
Детальніше про впровадження банками технологічних новацій читайте у статті Юрія Сколотяного «Технології зростання» у свіжому номері «ДТ».