Згідно з Бюджетним кодексом (ст. 42), не пізніше 3 листопада року, який передує плановому, Кабінет міністрів подає в парламент проект закону про Державний бюджет України, дороблений відповідно до бюджетних висновків Верховної Ради, і порівняльну таблицю їхнього врахування з мотивованими поясненнями щодо тих пропозицій, які не були враховані.
Третє листопада — уже сьогодні, але ні бюджетних висновків ВР, ні проекту, готового до голосування в другому читанні, ні самої Верховної Ради, яка має голосувати, в Україні, як і раніше, не спостерігається. Що гарантує, у кращому разі, грудневу бюджетну свистопляску, а в гіршому — старт нового бюджетного сезону без головного кошторису країни.
Усе, що є, — це вересневий бюджетний законопроект уряду Януковича. І за будь-якого коаліційного розкладу існуватиме дуже велика спокуса на нього обпертися. Проте експерти категорично не радять цього робити. Чому? Про окозамилювання у сфері міжбюджетних відносин читайте в опублікованій нижче статті.