В умовах кризи слід звернутися до інформаційних антикризових технологій і відмовитися від буму споживання як сенсу життєдіяльності. Про це в інтерв’ю «Дзеркалу тижня» розповів кандидат економічних наук, голова правління банку «Хрещатик» Дмитро Гриджук.
«Сьогодні особливо важливо давати чітку відсіч інформаційним війнам і панічним настроям. Паніка заразна, тому що втрачається здатність до раціонального мислення», — підкреслив Гриджук.
За його словами, «необхідно повернути довіру на фінансові ринки, розмовляючи з людьми з екранів телевізорів, по радіо, із шпальт газет».
Зараз же, відзначив банкір, українська економіка, і зокрема банки, виявляються беззахисними перед ЗМІ, які, висвітлюючи кризові явища, гіперболізують факти і грають на страхах людей.
Також, на думку Гриджука, у занедбаному стані опинилася й ідеологічна робота з формування системи суспільних пріоритетів і цінностей.
«Цього теж не можна допускати, оскільки розплачуватися за такі упущення доведеться занадто дорого. Сьогодні життєво необхідним стало повернення системи обмежень на ринковому і особистісному рівнях, відмова від буму споживання як сенсу життєдіяльності», — переконаний голова правління банку «Хрещатик».
Докладніше читайте в інтерв’ю Андрія Алексєєва з Дмитром Гриджуком у свіжому номері «ДТ».