Європейський регулятор даних погодився поширити введену не членом блоку Норвегією заборону на таргетовану рекламу у Facebook та Instagram на всі 30 країн Європейського Союзу та Європейської економічної зони, повідомляє Reuters.
Рішення Європейської ради із захисту даних (EDPB) є вказівкою для регулятора Ірландії, де розташована європейська штаб-квартира Meta, упродовж двох тижнів накласти постійну заборону на використання компанією таргетованої реклами.
«27 жовтня EDPB ухвалила термінове обов'язкове рішення... накласти заборону на обробку персональних даних для таргетованої реклами на правових підставах договору та законного інтересу на всій території Європейської економічної зони», — йдеться у повідомленні.
У середу в Meta заявили, що надаватимуть користувачам в ЄС і ЄЕЗ можливість надавати згоду на таку рекламу, а в листопаді запропонують модель підписки для дотримання нормативних вимог.
«Члени EDPB знали про цей план, і ми повністю співпрацювали з ними, щоб досягти задовільного результату для всіх сторін», — сказав представник компанії, додавши, що рішення ради є невиправданим.
З 7 серпня Meta отримує в Норвегії щоденні штрафи в розмірі 1 мільйона крон ($90 000) за порушення конфіденційності користувачів шляхом використання для реклами їхніх даних, таких як місцезнаходження чи історія веб-переглядача.
У разі, якщо Meta порушуватиме накладені обмеження на території ЄС та ЄЕЗ, штрафні санкції можуть сягнути 4% світового обороту компанії.