Невдовзі після того, як агентство Associated Press опублікувало знімок, зроблений через кілька годин після пограбування Лувру минулого місяця, соцмережі вибухнули теоріями.
Хто цей елегантний чоловік у застебнутому жилеті, тренчі та фетровому капелюсі, який стоїть поруч із трьома поліцейськими біля входу до музею? Може, це детектив, натхненний образом Шерлока Холмса, призначений розслідувати злочин? Або ж штучно створене зображення? Чи просто перехожий, який виглядає надто по-французьки?
Виявилося, що це Педро Еліас Гарсон Дельво, 15-річний підліток із передмістя Парижа, який того ранку просто намагався відвідати музей — саме тоді, коли з Лувру викрали частину коштовностей французької корони, пише видання.
Фото зробив 19 жовтня фотограф АР Тібо Камю. Світлина була підписана: «Поліцейські перекривають вхід до музею Лувр після пограбування в неділю, 19 жовтня 2025 року, Париж».
На знімку Педро іде повз трьох офіцерів, що спираються на сріблясту автівку. Фото, ймовірно, зроблено в той момент, коли він, його мати та дід запитували охорону, чому музей закрито.
У розмові з журналістами Педро розповів, що був дуже здивований, коли через кілька днів від друга дізнався, що став зіркою соцмереж. Світлину переглянули мільйони людей. Педро це потішило.
Хлопець живе з батьками та дідусем у містечку Рамбуйє на заході від Парижа.
Образ, який вразив десятки мільйонів, — це не костюм, придуманий спеціально для екскурсії в музей. Педро почав одягатися так менше року тому, натхненний історією 20-го століття та чорно-білими зображеннями державних діячів у костюмах та вигаданих детективів.
«Мені подобається бути джентельменом. Я так і ходжу у школу», — каже він.
Свого капелюха він зазвичай вдягає лише на вихідні, свята, відвідини музеїв та особливі події.
На шкільному карнавалі в березні, коли більшість однокласників були в костюмах героїв серіалів «Гра в кальмара» або мультфільму «Міньйони», Педро прийшов у трійці — костюмі свого героя Жана Мулена, одного з лідерів французького Руху опору проти нацистської Німеччини. Свій фетровий капелюх, що колись належав його бабусі, він носить трохи нахилено — так само, як Мулен.
Цей поклик відповідає середовищу, з якого він походить. Його мати, Фелісіте Гарсон Дельво, викладачка французької та письменниця і дочка митця, виросла в музеї-палаці 18 століття. Тож регулярно бере сина на виставки.
Педро, який зараз навчається у старшій школі, навряд чи знайде викрадені з музею ювелірні вироби на сто мільйонів доларів, . Хоча він не мріє про кар’єру приватного детектива — радше хоче стати дипломатом, як його батько й дідусь, — проте не проти залишитися у світлі софітів.
За його словами, якщо хтось із кінопродюсерів чи модних фотографів зацікавиться історією або запропонує фотосесію, він із радістю погодиться.
