Ліві активісти взяли на себе відповідальність за підпал заводу Tesla в Берліні

Поділитися
Ліві активісти взяли на себе відповідальність за підпал заводу Tesla в Берліні © EPA-EFE/Filip Singer
Вони запевняють, що завод є неекологічним.

Група лівих активістів взяла на себе відповідальність за підпал електроопори на автомобільному заводі Tesla в Берліні, через що виробництво зупиниться до кінця тижня, пише The Gurdian.

У листі, опублікованому у вівторок, група активістів Vulkan заявила що завод, який виробляє близько 500 000 електромобілів на рік, «споживає природні ресурси, робочу силу і не є екологічним».

EPA-EFE/Filip Singer

Електромобілі все частіше стають об'єктом нападів з боку екологічних активістів, зокрема, через занепокоєння, що їх виробництво призводить до більших викидів, ніж виробництво автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, а також через те, що виробництво і підзарядка акумуляторів електромобілів є додатковим навантаженням на навколишнє середовище. Під час цілеспрямованих нападів по всій Європі, зокрема у Німеччині, електромобілям прорізали або спускали шини.

На місцевому рівні було багато дискусій щодо високого рівня використання підземних вод компанією в регіоні, який вже кілька років страждає від посухи, а також занепокоєння щодо кількості лісів, котрі вирубали, щоб звільнити місце для заводських приміщень.

Близько тижня тому в лісі з'явився протестний табір екологів, які виступають проти планів вирубки дерев для розширення виробництва, зокрема вони будують у лісі будиночки на деревах. Однак вони відмежувалися від підпалу.

EPA-EFE/Filip Singer

На пресконференції у вівторок керівництво Tesla заявило, що збитки обчислюються сотнями мільйонів євро і виробництво доведеться зупинити до кінця тижня.

Відключення електроенергії вплинуло на завод, а також на навколишні громади в землі Бранденбург. Працівників підприємтсва довелося евакуювати.

EPA-EFE/Filip Singer

Керівник Tesla Ілон Маск написав у соцмережі X: «Це або найтупіші еко-терористи на Землі, або маріонетки тих, хто не має добрих екологічних цілей. Припинення виробництва електромобілів, а не автомобілів на викопному паливі ‒ це extrem dumm», ‒ сказав він фразу, перейшовши на німецьку, яка означає «надзвичайно тупо».

Міністр внутрішніх справ Бранденбургу Міхаель Штюбген заявив, що судові органи «суворо покарають» тих, хто стоїть за саботажем.

«Якщо попередні висновки підтвердяться, то це віроломна атака на нашу електроенергетичну інфраструктуру», ‒ додав він, в результаті якої десятки тисяч людей були «відрізані від основних послуг і наражені на небезпеку».

EPA-EFE/Filip Singer

Нещодавно Tesla оголосила про плани розширення заводу, поки що єдиного в Європі, який відкрився два роки тому і на якому працює близько 12 500 працівників, зокрема тисячі українських біженців. Минулого місяця місцевий референдум відхилив цей план, який передбачав будівництво дитячого садка для дітей робітників, покращення доріг до заводу та будівництво вантажного депо. Результат голосування не є юридично обов'язковим, але керівництво Tesla і посередники заявили, що намагатимуться працювати з громадою, аби знайти рішення.

Акції Tesla, які котируються на Франкфуртській фондовій біржі, впали на 2,8% після новин про пожежу та її ймовірний вплив на виробництво.

Цей інцидент є лише останнім у низці викликів для Tesla, яка зіткнулася з негативною реакцією профспілок, що вимагають укладення колективних договорів для працівників у північних країнах, а також з проблемами ланцюжка поставок через напади повстанців єменських хуситів на судна в Червоному морі, які на початку цього року змусили її зупинити виробництво на два тижні.

Поліція заявила, що розпочала кримінальне розслідування за фактом пожежі і перевіряє автентичність заяви.

У 2021 році члени Vulkan взяли на себе відповідальність за підпал передавальної вежі на тодішньому будівельному майданчику заводу Tesla, звинувативши компанію в тому, що вона «не є ані екологічною, ані соціально справедливою».

Нагадаємо, президент Туреччини Реджеп Ердоган запропонував мільярдеру Ілону Маску побудувати в Туреччині завод із виробництва електромобілів Tesla.

Також очільник Китаю провів «теплу зустріч» із гендиректором Tesla Ілоном Маском, підтримавши розвиток виробництва Tesla у КНР. Сі Цзіньпін підтримує найбільший американський бізнес із виробництва електромобілів на території своєї країни, незважаючи на напружені відносини Китаю і США.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі