Американський автогігант припинив поставки машин у Китай ‒ CNN

Поділитися
Американський автогігант припинив поставки машин у Китай ‒ CNN © EPA-EFE/ALEX WROBLEWSKI
Американські бренди втрачають вплив на китайському ринку.

Американський автовиробник Ford призупинив постачання машин до Китаю після запровадження Пекіном 125-відсоткових тарифів на імпорт товарів зі США.

Про це повідомив представник компанії у коментарі для CNN.

"Ми скоригували експорт зі США до Китаю на тлі поточних тарифів", ‒ зазначили у Ford.

Минулого року компанія експортувала до Китаю приблизно 5 500 автомобілів, що суттєво менше за середній показник у 20 000 одиниць на рік, зафіксований у попереднє десятиліття. Проте американський експорт становить лише незначну частину загального обсягу продажів компанії на китайському ринку. Щороку Ford реалізує близько 400 000 легкових і вантажних автомобілів у Китаї, більшість із яких виробляється безпосередньо на території країни на підприємствах, що належать спільним компаніям з місцевими партнерами.

Як вказують журналісти, американські компанії втрачають позиції на найбільшому автомобільному ринку світу, оскільки місцеві бренди активно розвиваються, а попит дедалі більше зміщується на користь електромобілів. У цих умовах китайські автовиробники стають дедалі конкурентоспроможнішими.

Попри високі мита, Ford продовжує імпортувати до США позашляховик Lincoln Nautilus, який виготовляється в Китаї. Це наразі єдина модель, яку компанія постачає зі свого китайського виробництва. На автомобілі, ввезені з КНР, діють мита в розмірі 25%, а загальна ставка на китайські товари сягає 145%.

Водночас нещодавно президент США Дональд Трамп оголосив про можливість тимчасового звільнення деяких автовиробників від дії 25-відсоткових мит. На тлі цієї заяви акції провідних американських автомобільних компаній показали зростання: котирування Ford і Stellantis піднялися приблизно на 3%, а акції General Motors зросли на 4%.

Як США і Китай вийшли на новий рівень суперництва, де мита стають лише частиною великої гри? Як впливають ці економічні рішення на глобальні ринки та майбутнє технологій?

Надзвичайний та Повноважний Посол Сергій Корсунський досліджує, що стоїть за торговельною війною між США і Китаєм, яка вже давно перестала бути лише економічною боротьбою. Як глобальні лідери ‒ від Трампа до китайських бізнесменів ‒ знаходять шляхи до компромісів в умовах війни тарифів?

У статті "Тарифна війна США і Китаю: чи переможе Трамп?" читайте про наслідки для економіки й геополітики.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі