Американський автовиробник Ford призупинив постачання машин до Китаю після запровадження Пекіном 125-відсоткових тарифів на імпорт товарів зі США.
Про це повідомив представник компанії у коментарі для CNN.
"Ми скоригували експорт зі США до Китаю на тлі поточних тарифів", ‒ зазначили у Ford.
Минулого року компанія експортувала до Китаю приблизно 5 500 автомобілів, що суттєво менше за середній показник у 20 000 одиниць на рік, зафіксований у попереднє десятиліття. Проте американський експорт становить лише незначну частину загального обсягу продажів компанії на китайському ринку. Щороку Ford реалізує близько 400 000 легкових і вантажних автомобілів у Китаї, більшість із яких виробляється безпосередньо на території країни на підприємствах, що належать спільним компаніям з місцевими партнерами.
Як вказують журналісти, американські компанії втрачають позиції на найбільшому автомобільному ринку світу, оскільки місцеві бренди активно розвиваються, а попит дедалі більше зміщується на користь електромобілів. У цих умовах китайські автовиробники стають дедалі конкурентоспроможнішими.
Попри високі мита, Ford продовжує імпортувати до США позашляховик Lincoln Nautilus, який виготовляється в Китаї. Це наразі єдина модель, яку компанія постачає зі свого китайського виробництва. На автомобілі, ввезені з КНР, діють мита в розмірі 25%, а загальна ставка на китайські товари сягає 145%.
Водночас нещодавно президент США Дональд Трамп оголосив про можливість тимчасового звільнення деяких автовиробників від дії 25-відсоткових мит. На тлі цієї заяви акції провідних американських автомобільних компаній показали зростання: котирування Ford і Stellantis піднялися приблизно на 3%, а акції General Motors зросли на 4%.
Як США і Китай вийшли на новий рівень суперництва, де мита стають лише частиною великої гри? Як впливають ці економічні рішення на глобальні ринки та майбутнє технологій?
Надзвичайний та Повноважний Посол Сергій Корсунський досліджує, що стоїть за торговельною війною між США і Китаєм, яка вже давно перестала бути лише економічною боротьбою. Як глобальні лідери ‒ від Трампа до китайських бізнесменів ‒ знаходять шляхи до компромісів в умовах війни тарифів?
У статті "Тарифна війна США і Китаю: чи переможе Трамп?" читайте про наслідки для економіки й геополітики.