Днями жителі одного з провінційних районів країни вирішили блокувати залізничний рух на головному ходу. Організували захід по-дорослому, розважливо і продумано. Природно, начхавши на передбачену законодавством кримінальну відповідальність, під керівництвом глав адміністрацій, мерів містечок і депутатів місцевих рад.
Час старту теж визначили - вирішили перекрити рух поїздів ближче до 1 вересня, аби зачесались і ті, в кого й у нинішні фронтові часи знаходяться гроші на відпочинок. Адже однаково для людей у глибинці
1 вересня ніякого Дня знань і початку навчального року не відбудеться. Утім, медиків там теж скоро не залишиться, а знахарки - вимерли...
А ще простий народ з периферії напружено думає, як йому запросити/заманити до себе горе-реформаторів "Укрзалізниці", які по суті вбивають та грабують залізницю. І, у кращому разі, взяти їх у заручники, у гіршому - полонити для тривалого спільного проживання.
Причина назріваючого бунту проста: кілер-мародер, який "реформує" УЗ та вважає, що керувати залізницями не складніше, ніж "макдональдсами", котрий розуміється і на тому, й на іншому, як свиня на апельсинах, вирішив розділити депо на експлуатаційні та ремонтні. От і скорочують у райцентрі кілька сотень залізничників.
Хіба столичному "реформаторові" відомо, що "керувати - означає передбачати"? Місцева ж влада вмить зміркувала: райцентр, який з'явився на світ заради та завдяки залізниці, де всі, аж до вокзальних повій, таксистів і бабусь із пиріжками, годуються від "залізки", відразу втратить 15% працюючих, а з членами родин у підвішеному стані опиниться третина населення. Мало того, не СПД, а саме залізничники - основні платники податків. Виходить, місцевий бюджет втратить УСЕ, за рахунок чого утримуються вихователі дитсадків, учителі, медики...
Ми попереджали, таких міст і районів - з півсотні. І всі - на головних ходах! Зупиняться вантажні і пасажирські поїзди. Адже економіка падає, а з нею й вантажоперевезення. Але зупинять і приміські поїзди. Соціальний вибух гарантований: хто, крім "залізки", безоплатно возить пенсіонерів і пільговиків? У скільки разів квиток на електричку, нехай переповнену та задушливу, дешевше від проїзду на маршрутках? Навіть за скасування лише таких електричок населення, яке убожіє день у день, розгромить й УЗ, і міністерство.
До протестантів примкнуть багато тисяч скорочених через реформу залізничників. Адже їм залишається тільки бунтувати. Це тисячі наших моряків після зникнення всього торговельного та рибальського флоту країни якось прилаштувалися за фахом. І тисячі наших авіаторів розповзлися по найстрашніших дірах "третього світу". Вони бодай так залишилися в професії, годують родини, поповнюють бюджети чужих держав. А залізничникам нікуди подітися - тільки боротися з тими, хто розвалює залізничний транспорт. Керівництво УЗ провокує відкриття Залізничного фронту по всій країні?
Горе-керівники імітують кипучу діяльність: ніби щось реорганізовують, скорочують фахівців, які ще залишилися, набирають своїх - "менеджерів загального користування".
Це, як і шалена активність у ЗМІ та соцмережах, - димова завіса. Маразм із запуском "швидкісного" поїзда у бік Слов'янська, де безпечна швидкість поїзда - це, без перебільшення, швидкість пішохода... А "сидячий" швидкісний поїзд на Одесу? Під димовою завісою реформ розірвані працюючі договори на поставку запчастин для рухомого складу, всі закупівлі централізовані під "свої" фірми, щоб ні копійки не пішло "чужим". А ще - уже звичні махінації зі страховими компаніями, з переведенням рахунків в інший банк... Написаного та розказаного про це цілком достатньо на кілька довічних кожному такому махінаторові.
Та й це ще не все. На УЗ розпочалося масоване виштовхування керівних кадрів. За всіма правилами - із замовленим і щедро проплаченим компроматом, з незліченними комісіями, ініційованими наказом "розібратися та покарати!", з постійним пресингом щодо керівництва всіх залізниць. Крім Донецької. Там начальства як не було, так і немає вже чотири місяці. Ви запитаєте, хто ж там керує? Та хтось, призначений ДНР, колишній начальник служби. А де ж "Укрзалізниця", Міністерство інфраструктури, Кабмін?
Мало? Додамо ще. За наказом керівництва УЗ на Донецькій залізниці порізали на брухт дефіцитний рухомий склад, насамперед піввагони. Загальна вага - 10 тис. тонн. А це - понад 2000 вагонів, 40 навантажених поїздів, які НЕ ПЕРЕВЕЗУТЬ 120 тисяч тонн вугілля за одну ходку. До осені - три тижні! Якщо так піде, то про гарячу воду та тепло в будинках можна забути навічно. Прорве мороз труби, призначені для гарячої води, лопнуть і труби холодні. Отак реформу просувають у маси.
З такими темпами реформування навіть якщо й буде ще щось транспортувати та експортувати, то перевозити все це точно буде нічим та й нікому. Зате створюваний зловмисно дефіцит вагонів багаторазово збільшить хабарі... залізничним начальникам за подачу вагонів. Знову ж брухт - ще одна стаття особистого доходу начальства.
А додайте сюди ще паливо, безсовісно закуповуване УЗ за завищеними цінами в "сімейної" компанії. Між іншим, воно справно надходить на Донецьку залізницю. Питається, навіщо та кому? Адже в районах Сходу, контрольованих Збройними силами України, поїзди ходять на електротязі. Електровозу дизпаливо ні до чого. При цьому військові експерти все не можуть зрозуміти, звідки в ополченців-терористів паливо для бойової техніки у величезних кількостях. Так про це треба панів Остапюка, Бланка та Лозинського запитати. Але РНБО й це не цікавить.
Ще запитання: хто й як контролює на Донецькій залізниці витрату грошей "на відновлення" ДНР і ЛНР?
На кого, крім власної кишені та свого "даху", працює дуже революційне керівництво УЗ? Міркуйте самі.
Інформація до роздумів. "Укрзалізниця" закуповує стрілочні переводи для залізниць на загальну суму 224 млн грн на... Керченському стрілочному заводі. Мало того, що він, як і раніше, перебуває в Криму. Тобто керівництво УЗ створює робочі місця та платить гроші вже російському підприємству. До того ж власник цього підприємства - олігарх, дуже близький до "Сім'ї". При цьому таку саму продукцію випускає й український виробник.
Ще приклад. УЗ здійснює закупівлі великих обсягів (на великі суми) металевих виробів для верхньої будови колії знову ж у російських виробників (Магнітогорський металургійний комбінат. Виробництво металевих виробів ВАТ "Северсталь", м. Череповець).
На перший погляд, залізниця все це отримує централізовано - за договорами з "хитрою конторою" "Укрзалізпостач". І там, і в керівництві "Укрзалізниці" - підприємливі люди, які мають досвід у таких фокусах. Закупівлі здійснюються через своїх українських посередників, у яких є склади в Києві, але немає ні сертифікатів, ні виробництва. Тільки - "дах" в УЗ.
Президент України каже про децентралізацію, керівництво ж УЗ все робить навпаки. Особливо - у закупівлях і поставках. Їх уже повністю "централізували", тобто підім'яли під себе, незмінно для особистої наживи, та ще й в інтересах закордонного виробника. Ніколи думати про безпеку руху, про розвиток галузі...
Як кваліфікувати таку діяльність керівництва УЗ? Шкідництво? Державна зрада? Злісне зловживання службовим становищем з корисливою метою? У цих питаннях нехай розбираються ті, кому належить це робити та не допускати такого.
Дивна в нас країна! Кілька місяців кояться жахливі речі, руйнується ледь не остання працездатна галузь, але ніхто нічого не хоче бачити і робити.
Тож народ сам зробить...