UМС лідирує за темпами зростання

Поділитися
За підсумками жовтня мобільний оператор «Український мобільний зв’язок» продемонстрував високі темпи зростання основних операційних показників...

За підсумками жовтня мобільний оператор «Український мобільний зв’язок» продемонстрував високі темпи зростання основних операційних показників. Так, приріст абонентської бази UMC у жовтні становить 3,7%, або 560000 абонентів. Для порівняння: приріст абонентської бази компанії «Київстар» за цей же період становить 3%, або 547000 абонентів.

На думку експертів, високі темпи зростання абонентської бази найближчим часом спричинять відрив UMC і за основними фінансовими показниками. Адже за результатами першого півріччя ц.р. компанія продемонструвала вищу якість абонентської бази. Частка контрактних абонентів у загальній абонбазі UMC при цьому становить 9%, тоді як у «Київстар» — 7%. Середній щомісячний дохід від одного контрактного абонента в UMC становить 35,6 дол., а в «Київстарі» — 28,7 дол.

Рік тому UMC експлуатувала понад 4 тис. базових станцій. Сьогодні число базових станцій (БС) оператора збільшилося більш ніж удвічі і на 26 жовтня становила 8543. На сьогодні це найбільша мережа в Україні за числом БС. За підсумками рейтингу «Інвестгазети», UMC посідає перше місце за обсягом капітальних інвестицій.

Нагадаємо, що в травні 2006 року в UMC стартувала програма під назвою Heat Map, що дає змогу визначити реальний стан якості зв’язку, причини виникнення збоїв і намітити конкретні дії з її поліпшення. У рамках програми якість роботи мережі перевіряється з допомогою спеціального устаткування, а також діє система врахування думки абонентів. За минулі півроку компанія отримала дані дослідження для 17 найбільших міст України. До кінця 2006 року планується завершити аналіз якості зв’язку ще в 38 містах, а також на 600 тис. км доріг, у тому числі на всіх основних автомобільних і залізничних магістралях. Дані дослідження, а також результати незалежного моніторингу, здійснюваного науково-технічним центром «ОМНІС», свідчать про те, що за останні п’ять місяців кількість якісних дзвінків у мережі UMC зросла на 61%.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі