Нещодавно відбулася восьма урочиста церемонія нагородження переможців Міжнародного конкурсу "Вибір року-2008". Цього року претендентами на високе звання "Вибір року-2008" були понад 100 вітчизняних і закордонних компаній більш ніж у ста номінаціях. Статус "Найкраща горілка" здобула лідер вітчизняного алкогольного ринку - ТМ "Хортиця".
"Результати показали реальні уподобання людей, - зазначив директор з якості ТМ "Хортиця" Олексій Тихонов. - Виграли ті товари і продукти, які справді популярні серед споживачів. Мені особливо приємно, що вже вдруге поспіль ми перемагаємо, отже, люди люблять і вибирають "Хортицю" за абсолютну якість".
Вибір переможця визначався за результатами досліджень, що відбивають реальні уподобання людей. Ще одна особливість конкурсу - це міжнародний аудит. Його проводило одне з найавторитетніших агентств у світі - Delloitte, яке перевіряє результати церемонії нагородження "Оскаром" у Голлівуді. Опитування людей та міжнародний аудит дозволяють стверджувати про високий рівень довіри до конкурсу. Самі споживачі визначають справжніх переможців
За словами Ганни Руденко, директора конкурсу в Україні, "Вибір року" - загальновизнаний рейтинг, який визначає найкращі товари та послуги на українському ринку. Перемога в конкурсі свідчить про лояльність до бренду і про прихильність людей до тієї чи іншої торговельної марки. "Хортиця" перемагає вже не вперше, і це свідчить про те, що споживачі люблять цей бренд.
ТМ "Хортиця" стає переможцем конкурсу "Вибір року" другий рік поспіль. Перемога у "Виборі року-2008" - ще одне підтвердження абсолютної якості "Хортиці", яку сьогодні любить і обирає кожний третій українець.