Чесна торгівля автомобілями просто невигідна, повідомив заступник генерального директора з післяпродажного обслуговування ВАТ «Автокапітал» Олександр Халімон.
Про це він заявив «ДТ», коментуючи «сірий» імпорт автомобілів дорогих престижних марок.
«Адже автодилер, який почав би ввозити автомобілі з-за кордону, ніс би неабиякі витрати — на транспортування, на залагоджування необхідних формальностей, врешті-решт, на саму поїздку. При цьому податки, які він повинен був би заплатити, склали б приблизно 50% так званої інвойсної ціни автомобіля, тобто вказаної в рахунку ціни його купівлі», — розповів він.
Експерт додав, що «в результаті сталося б так, що автодилер вимушений продавати свій товар майже за тією ж ціною, за яку його продають і офіційні представники іноземних автоконцернів в Україні. Одним словом, йому просто не вдалося б з ними конкурувати».
Він підкреслив, що експлуатація автомобіля, купленого у неофіційного продавця, може привести до трагічних наслідків. «Сірі» ділери, щоб заощадити на податках, перевозять автомобілі через кордон в напіврозібраному вигляді. Після подальшої некваліфікованої збірки можливі серйозні порушення роботи автомобіля.
«У випадку, наприклад, зняття сидінь дуже велика вірогідність порушень в роботі подушок безпеки», — пояснив Олександр Халімон, додавши, що через таке порушення система безпеки може не спрацювати у разі аварії.
Детальніше читайте в інтерв'ю Марії Іванової з Олександром Халимоном у свіжому випуску «ДТ».