Дистрибуторські компанії, які вкладають кошти в прокат фільмів в Україні, несуть величезні втрати у зв'язку з різким скороченням відвідуваності кінотеатрів, яке викликане епідемією. Про це в коментарі «Дзеркалу тижня» заявила директор Кіровоградського кінотеатру «Зоряний» Тетяна Краснощеченко.
За її словами, зокрема, компанія «Бі Енд Ейч» вклала великі гроші в прокат російського фільму, знятого спільно з компанією «Уолт Дісней», — «Книга Майстрів».
«Було випущено багато копій кінострічки, викуплено права показу в Україні, — проте внаслідок епідемії все це вилилося в колосальні збитки», — зазначила вона.
Директор Кіровоградського кінотеатру повідомила, що «Зоряний» у зв'язку з епідемією втратив усю дитячу аудиторію, яка приносила близько 50% доходу від прокату фільмів. Аналогічна ситуація з відвідуваністю кінотеатрів, за її словами, спостерігається і в інших регіонах.
«Ми підтримуємо контакти з колегами із Хмельницького, який уже ввійшов у зону ризику. Там кінотеатри сьогодні ще працюють, але людей практично немає, за минулу добу хмельницький кінотеатр відвідало 34 чоловіки. Тому в цьому місті стоїть питання закриття кінозалів», — уточнила вона.
Директор Маріупольського кінотеатру «Перемога» Галина Бургу також відзначає, що, не зважаючи на відсутність епідемії в регіоні, відвідуваність кінотеатру впала на 70%.
«Звідки ця паніка? Ні в Донецьку, ні в інших містах регіону немає масової захворюваності, місцева влада не приймала рішення про закриття кінотеатрів. Персонал нашого ВАТ систематично проводить санітарну обробку приміщення, працюємо в масках. Очевидно, річ у психологічному чиннику», — переконана директор кінотеатру.
Детальніше читайте в статті «У клієнта шок. Бізнес зазнав перших втрат від епідемії» у свіжому номері «ДТ».