У середньому по планеті витрати на рекламу в Інтернеті становлять п’ять відсотків. Показник, здавалося б, не дуже високий. Проте темпи його зростання більш ніж значні — до 40% лише протягом першої половини минулого року. Понад те, є країни, за якими вже можна судити, що нас чекає у цьому плані в найближчому майбутньому. Наприклад, Великобританія, де витрати на інтернет-рекламу становлять 14%. Щоправда, британський досвід має певну специфіку, зумовлену присутністю (або, точніше, відсутністю) на рекламному ринку громадського мовника BBC, на якому розміщувати рекламу не дозволено. Відтак частка телевізійної реклами в країні нинішнього року зменшилася на 2,4%, тоді як інші сегменти ринку демонструють як кількісний, так і якісний розвиток.
Зокрема на початку грудня було оголошено про створення альянсу між British Sky Broadcasting (BSky) — найбільшим комерційним британським кабельним оператором і корпорацією Google. Відтепер широкосмуговий доступ до Інтернету, пошук у Мережі, доставка електронної пошти, трансляція відеоархівів, телемовлення і, головне, рекламу поставлятимуть споживачеві «в одному флаконі». Як обіцяє Мартін Сорель, глава WPP, найбільшого рекламного агентства Великобританії, у країні витрати на інтернет-рекламу досягнуть 20% уже 2009 року. В інших європейських країнах цей бар’єр буде взято трохи пізніше. Такому відриву дуже сприяє й те, що 47% британських домогосподарств, проти 44 американських і 33 німецьких, мають доступ до широкосмугового Інтернету. Саме ці клієнти найбільше роблять покупок в Інтернеті і найчастіше здійснюють віртуальні фінансові операції. Темпи зростання цього показника за перше півріччя минулого року, знову-таки, становили 40%. При цьому віддача реклами, розміщеної на відповідних веб-сторінках, досить висока.
Понад те, Лінус Григоріадіс, аналітик консалтингової фірми E-consultancy.com, стверджує, що британці віддають Інтернетові найвищу частку в процесі користування медіаресурсами — до 25%. Житель туманного Альбіону проводить у Мережі в середньому 23 години на тиждень, житель США — 14. Проте великі компанії поки ще не дуже поспішають розгортати боротьбу за ринок інтернет-реклами. Зате ним щосили користуються інноваційні компанії, про продукцію або послуги яких практично ніхто ще не чув.
Ще одним дуже перспективним напрямом розвитку рекламного ринку вважають мобільний Інтернет. Правда, тут попереду планети всієї поки що йдуть азіати. Хоча й ця ситуація вже починає змінюватися, з урахуванням того, що лідери мобільного ринку — Vodafone, Nokia — 2007 року перші презентації своїх новинок проведуть саме на Британських островах.