ОДНИМ РЯДКОМ

Поділитися
Ощадбанк дає кредити на колеса Цього тижня державний Ощадний банк почав видавати кредити фізичним особам для придбання автомобілів...

Ощадбанк дає кредити на колеса

Цього тижня державний Ощадний банк почав видавати кредити фізичним особам для придбання автомобілів. Як розповіли «ДТ» в банку, кредити видаватимуться на термін до двох років, а максимальна величина їх еквівалента не перевищуватиме 10 тис. доларів США. Ставка кредитування на 12 місяців становить 20% річних. Якщо ж термін перевищує рік, ставка збільшується до 25%. Правда, охочий придбати автомобіль у кредит муситиме заплатити готівкою 30% вартості «залізного коня».

Українські «мерседеси» вже в продажу

Як повідомили «ДТ» у прес-службі СП «АвтоЗАЗ-Деу», минулого тижня надійшли в продаж перші «мерседеси» Е-класу вітчизняного виробництва. Ці чотири автомобілі було складено великовузловим методом на Іллічівському заводі автоагрегатів, де також складають автомобілі «Деу». Випуску першої промислової партії машин марки «Мерседес» передувала розробка технологічного процесу з урахуванням усіх вимог «Мерседес-Бенц». Перевірка перших українських «мерседесів» також відбувалася з участю представників німецької компанії. Як повідомив «ДТ» Валерій Анохін, генеральний директор ДП «Авто Капітал» (саме ця дилерська мережа займається продажем «мерседесів», складених СП «АвтоЗАЗ-Деу»), усі чотири авто вже знайшли своїх власників. Більше того, наступні 39 автомашин, які ще не зійшли з конвеєра, уже викуплено. При їх складанні враховуються всі побажання майбутніх власників.

Популярність цих автомобілів Валерій Анохін пояснює передусім значною різницею в ціні між українськими й німецькими «мерсами». Складений в Україні автомобіль марки Е-240 коштує на 10% дешевше — 44600 євро, проти 49600 євро за таку саму, але німецьку машину. До того ж термін гарантії на «мерседеси» вітчизняного складання на рік довший, ніж на «чистокровного німця», і становить три роки.

Французька Malteurop розпочинає будівництво солодовні

З 1 вересня французька компанія Malteurop розпочне будівництво солодовні в Харкові на замовлення пивоварної компанії SUN Interbrew. Проектна потужність підприємства становить 90 тис. тонн солоду на рік. Правда, Malteurop планує поетапне будівництво. Першу чергу потужністю 45 тис. тонн можуть здати вже до кінця 2003 року. А будівництво другої черги з аналогічною продуктивністю, швидше за все, вдасться завершити у 2004—2005 роках.

Зараз остаточно не визначено обсягу інвестицій, які буде вкладено в проект. На попередньому етапі переговорів сторін ішлося про 25 млн. дол. У SUN Interbrew розраховують, що нове виробництво дозволить повністю забезпечити потреби всіх пивоварних підприємств України, контрольованих цією компанією (харківську «Рогань», чернігівську «Десну» й миколаївський «Янтар»).

До того ж, оскільки більшість українських пивзаводів імпортує солод, SUN Interbrew зможе продавати частину продукції й іншим броварникам.

інформація «ДТ» й інформагенцій

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі