Зміна ПІН-коду не відходячи від каси
Перший український міжнародний банк (Донецьк) запропонував тримачам платіжних карт нову послугу — можливість зміни персонального ідентифікаційного номера (ПІН) карток з допомогою банкомату. Відтепер, якщо ПІН став відомий комусь зі сторонніх чи необхідно встановити єдиний ПІН для декількох карток, є можливість змінити його через мережу банкоматів ПУМБу, не відвідуючи банк.
Суд заступився за «Оболонь»
Господарський суд міста Києва зобов’язав повернути акції пивзаводу «Оболонь», які купувалися для компанії «Сармат». Мотивується це тим, що скуповування акцій проводилося з порушенням чинного конкурентного законодавства. За інформацією прес-служби пивзаводу «Оболонь», суд зобов’язав компанію «Кадем», що виступає реєстратором акцій «Оболоні», перереєструвати право власності на продані акції. Крім того, було прийнято рішення про передачу «Оболоні» прав покупця по всіх договорах, підписаних між «Керамет-Інвест» (придбала для «Сармату» близько 12% акцій київського пивзаводу) й акціонерами пивзаводу.
Банк «Надра» пропонує мікрокредити
від ЄБРР
Банк «Надра» отримав право на обслуговування програми мікрокредитування в рамках другої кредитної лінії Європейського банку реконструкції та розвитку для малих і середніх підприємств. У вівторок підписано угоду про надання 500 тис. доларів кредиту, який буде виділено банку «Надра» для фінансування проектів за програмою мікрокредитування. Зараз банками-агентами з обслуговування цієї програми є також банки «Аваль», «Форум», «Ажіо», «Приватбанк».
«Украгролізинг» потрапив
під роздачу
Кабмін планує змінити структуру і стратегію діяльності державної лізингової компанії «Украгролізинг», що спеціалізується на поставках у лізинг техніки агропідприємствам. Уряд визнав незадовільною роботу компанії з погашення заборгованості за поставлену аграріям сільгосптехніку. Кабмін навіть пообіцяв вжити дисциплінарне покарання до керівників «Украгролізингу». З березня поточного року ця компанія в судовому порядку намагається повернути собі гроші за сільськогосподарську техніку, отриману 1999 року під гарантії уряду чи держкредити.
Тяга нового покоління
Холдингова компанія «Луганськтепловоз» розпочала проектування нового маневрового тепловоза потужністю 800 кінських сил. Як стало відомо «ДТ», днями керівництво холдингу та «Укрзалізниці» уклали угоду, відповідно до якої, експериментальний зразок нового локомотива буде виготовлено вже до середини наступного року. Це рекордно стислий термін, оскільки раніше виготовлення експериментального зразка тривало 5—7 років. Очікується, що новий локомотив дозволить прискорити рух пасажирських поїздів на залізниці до 140 км за годину, а вантажних — до 90 км за годину. За попередніми оцінками спеціалістів, залізничникам потрібно не менше 200 таких локомотивів.
Кредити дешеві, але без крайнощів
Мусимо трохи вгамувати запал підприємливих читачів «ДТ», котрі, прочитавши в попередньому номері замітку «Ощадбанк дає кредити на колеса», всерйоз задумалися над автокредитом. За уточненими даними, ставка кредитування на термін до 12 місяців (включно) становить не 20%, а 23% річних. Однак, на думку спеціалістів, на сьогодні це досить вигідна пропозиція. Адже під такий відсоток гривню без зайвої мороки можна запросто збути, кредитуючи комерційні компанії. Втім, цілком можливо, що вся річ у жорсткій конкуренції в сегменті автокредитування з боку комерційних банків, які давно застовпили тут теплі місця. До речі, у комбанках дотепер популярнішим було валютне автокредитування.
інформація «ДТ» та інформагентств