М’ЯСОКОМБІНАТ ЕКОНОМКЛАСУ КОН’ЮНКТУРА ГАРАНТУЄ ЧОТИРИ РОКИ ПРИБУТКУ

Поділитися
Хочете вірте, хочете ні, але вже помічено: щойно роздрібні ціни на свиняче сало перевищують психологічний бар’єр у 7,5 грн./кг, відразу ж зростає попит на м’ясопродукти економкласу з оптовою ціною 5,5—12 грн./кг...

Хочете вірте, хочете ні, але вже помічено: щойно роздрібні ціни на свиняче сало перевищують психологічний бар’єр у 7,5 грн./кг, відразу ж зростає попит на м’ясопродукти економкласу з оптовою ціною 5,5—12 грн./кг. Це на додачу до того, що ринок м’ясних виробів цієї цінової категорії і так не позбавлений уваги споживачів. Зростання доходів населення і відсутність імпортної альтернативи (при існуючих ставках мита увозити недорогі м’ясопродукти просто немає сенсу) практично гарантують активний збут такої продукції в Україні. У цій ситуації навіть невелике м’ясопереробне виробництво дозволяє за чотири роки отримати близько 1 млн. дол. чистого прибутку. І не біда, що в країні почалося чергове, м’яко кажучи, проріджування поголів’я великої рогатої худоби, що неминуче призведе до спочатку тимчасового зниження, а потім — стійкого зростання цін. Сировинні проблеми зняті з порядку денного — адже птиця нині на піднесенні...

Рекогносцировка на місцевості

Хоча сьогодні мало хто говорить про явне зменшення пропонування м’яса, але з волі обставин цей процес уже запущений. Не встигло сільське господарство відновитися після кризи 1998 року, як дефіцит фуражу і непродумана стратегія з податковим законодавством (передусім проблеми з горезвісним ПДВ) призвели до початку планомірного забою худоби. Навіть початкуючому економістові-аграрнику відома невтішна перспектива — за масовим забоєм і низькими цінами йдуть різкий спад пропозиції товарного м’яса і зростання цін. Ринок нині перебуває в тій точці, коли через два-три місяці м’яса бракуватиме, а ціни зростатимуть. Чим не привід заробити грошей?

Однак спочатку все ж таки варто відвідати сусідні ринки й самому переконатися в тому, що виробники методично підвищують ціни на готову продукцію (небагато — на 5% щомісяця), а мінімальна ціна на свиняче сало справді в 1,2—2,0 рази вища, ніж на ковбасу економкласу.

Якщо це так, ви можете сміливо організовувати власне виробництво м’ясопродуктів. Причому бажано придбати комплект устаткування, що дозволяє оперативно (хвилин за 15) змінювати асортимент випуску продукції: ковбаси, копченості, тушонка... Усе, чого захоче клієнт.

Устаткування й приміщення

Серед виробників м’ясопереробного устаткування законодавці мод — ТОВ «Тренка-агротех», ТОВ «Сайленс», ЗАТ «Аттіс», ЗАТ «Енергія-інвест». Вони мають власне конструкторське бюро, що дозволяє поставляти на ринок технологічне устаткування з вищими експлуатаційними характеристиками. Втім, вибір постачальника й устаткування — справа суто індивідуальна. Якщо не полінуватися й пошукати, то напевно знайдуться умільці, котрі за невисоку плату запропонують не тільки блоху підкувати.

Після вибору й замовлення устаткування два місяці піде на його виготовлення, монтаж і наладку, навчання персоналу. Щоб було менше мороки, під майбутнє виробництво найкраще вибирати місце, де вже виготовляли харчову продукцію. Наприклад, підійде колишня їдальня.

Асортимент випуску продукції бажано формувати під замовлення. У такому разі відпадає потреба купувати холодильники-склади. Тобто робота за принципом: оплатив — виробив.

Персонал

Набираючи управлінців, не слід орієнтуватися на великий практичний досвід роботи кандидатів на таких підприємствах. Достатньо одного року або трохи більше. Особливо це стосується технологів, лаборантів, майстрів. На робочі місця можна набирати як випускників профільних навчальних закладів (ПТУ, ВТУ, технікуми), так і тих, хто раніше не працював. Перевірено. Такі кадри чітко й сумлінно виконують свої обов’язки за технологічною картою і переучуються швидше, ніж ті, у кого пристойний стаж.

Оподаткування

Ідеальний варіант для такого підприємства — статус сільгоспвиробника, що працює на фіксованому сільгоспподатку. Таку фірму можна придбати (документи) за 500—1500 дол. У такому разі практично зведено до мінімуму податкові і прирівняні до них платежі. Трохи гірше, якщо використовується «підприємство-єдиноподатник», що платить у скарбницю 10% від обороту.

Залежно від мінімуму (50 тис. дол.) або максимуму (500 тис. дол.) інвестицій, задіяних у проекті, прибутку можна очікувати вже через три місяці після випуску першої партії продукції (у першому разі) або через три роки (у другому). У першому варіанті чиста рентабельність може становити й 100%, для другого— 3—5%.

Смачного вам прибутку...

Таким чином, чотири роки безхмарного бізнесу вам забезпечено. Адже це і є той звичайний термін, який необхідний для відновлення поголів’я великої рогатої худоби і свиней після масового забою.

Що потім? Потім... На початку наступного часового циклу, як правило, приходять кілька великих компаній, котрі скуповують процвітаючі підприємства. Тож, у крайньому разі, можна буде заробити ще й на продажу свого бізнесу.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі