Український оператор мобільного зв’язку «Київстар GSM» із 14 жовтня ввів нові тарифи на послуги мобільного зв’язку, повідомив журналістам у понеділок президент компанії Ігор Литовченко. Рішення переглянути тарифи він пояснив тим, що компанія вже тривалий час не змінювала вартість своїх послуг, тоді як на ринку з’явилися нові цікаві тарифні умови, повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Нова тарифна політика компанії заснована на принципі прогресивного зниження вартості хвилини розмови залежно від кількості використаного ефірного часу. Так, у найекономнішому тарифному плані L (абонплата 4 дол.) вартість хвилини падає з 36 до 28 центів, XL (абонплата 12 дол.) — із 27 до 21 цента. У тарифному плані XXL (абонплата 70 дол.) абоненту надається 1200 хвилин безплатних вхідних дзвінків (вартість хвилини вихідного дзвінка — 36 центів). За словами директора компанії з маркетингу Пера Бенгтссона, нові тарифи в середньому дозволяють досягти 20% економії порівняно з колишніми.
Цікава запроваджена компанією послуга «Уїкенд». За додаткової абонентської плати 4 дол. абонент отримує 60 хвилин ефірного часу, який він може використовувати у вихідні та святкові дні (при абонплаті 8 дол. — 120 хвилин). Таким чином, щосуботи або неділі абонент може розмовляти 7—15 хвилин за ціною 36 копійок (6 центів) за хвилину. Це особливо зручно для тих, у кого родичі в інших містах України: тарифи «Укртелекому» на міжобласні дзвінки вдвічі більші. Активація послуги коштує 1 дол. За словами Ігоря Литовченка, це не має аналогів у Європі та СНД.
Зміни не торкнулися тарифів на попередньо оплачені послуги компанії ACE&BASE. А з 1,7 млн. абонентів компанії близько 1,3 млн. становлять саме «карткові». Наприкінці року компанія прогнозує довести кількість абонентів до двох мільйонів. У даний час мережа компанії покриває 195 тис. кв. км території України з населенням близько 28,4 млн. чол., у тому числі 240 міст.