Головний інвестор будівництва контейнерного терміналу на Аджаликському лимані біля Одеси Олексій Федоричев вважає нелогічними дії Міністерства транспорту і зв'язку, яке перешкоджає компанії «Трансінвестсервіс» продовжувати будівельні роботи, що вже розпочалися.
«Позиція Мінтрансу з поглибленням лиману може бути віднесена до зразків алогічних рішень», — заявляє Федоричев, власник мегахолдингу «Федкомінвест», який виділив для будівництва терміналу 40 мільйонів доларів.
«Компанія за свій рахунок поглиблює лиманське мілководдя під захід океанських суден, збираючись вийняти близько 10 млн. кубометрів ґрунту, потім передати акваторію державі ж для розвитку вантажопотоків і одержання прибутків, але державна установа цьому всіляко опирається», — дивується він.
На його думку, іноземні інвестиції, про які багато й охоче міркують в Україні, залежать не від політичних криз, а від прозорості економіки, вигнання політики з бізнесу й дієвої боротьби з корупцією. «Держава, яка відкрила свою економіку для інвестицій, несе моральну відповідальність за поведінку своїх чиновників», — наголошує інвестор.
Разом із тим Федоричев не вказує прямо на політичні фігури, винні у конфлікті з будівництвом терміналу. «Будь-який підприємець, що працює у країні з несталою економікою та політичною системою, а Україна — саме така країна, завжди має претензії і до чиновників, і до політиків, і до уряду», — говорить він, додаючи водночас, що немає сенсу називати імена, що вже забуті або будуть забуті завтра.
Детальніше читайте в інтерв'ю Леоніда Капелюшного з Олексієм Федоричевим у свіжому номері «ДТ».