Днями агентство Interbrand опублікувало щорічний рейтинг найвідоміших світових брендів. До трійки лідерів знову ввійшли торгові марки Coca-Cola, IBM і Microsoft, вартість кожної з яких коливається у межах від 50 до 80 млрд. дол. На думку авторів дослідження, ім’я продукту стає дедалі дорожчим активом, головною складовою успіху компаній. Бренд - це обличчя товару й одночасно сигнал споживачам: його якість заслуговує довіри, в нього стабільна бездоганна репутація, він найкращий серед інших.
В Україні такі дослідження також увійшли в практику. Справжнім «путівником по брендах», який регулярно визначає найпопулярніші вітчизняні торгові марки, став конкурс-рейтинг «Бренд року». Його головна перевага в тому, що оцінку учасникам дають споживачі - ті, хто щодня голосує за той або інший продукт власним гаманцем.
Цього року третій раз поспіль титул «Бренд року» в Україні отримала торгова марка «Хортиця». На думку опитаних, на сьогодні це найвідоміший вітчизняний алкогольний бренд, котрий чудово зарекомендував себе як у нашій країні, так і на закордонних ринках. Якість «Хортиці» підтверджена численними міжнародними нагородами, серед яких професійні дегустаційні конкурси в Лондоні, Сан-Франциско, Чикаго та Брюсселі.
Високу оцінку українській горілці дали й світові експерти. Вони впевнені, що такі високі результати бренда стали можливими завдяки унікальним технологіям, інноваційності та постійним інвестиціям у якість. Так, його новітня розробка «Хортиця Абсолютна» - продукт на структурованій воді - не має аналогів і перевершує конкурентів за всіма смаковими показниками.
«Хортиця» давно здобула статус бренда зі світовим ім’ям. Експерти вже тепер оцінюють його вартість у сотні мільйонів доларів і стверджують, що в нього є всі шанси вийти на високі позиції міжнародних рейтингів популярних торгових марок.