ФАЕТОН У МАЙБУТНЄ

Поділитися
На автосалоні SIA-2002 було багато цікавих новинок. Це концепт-кар і прем’єра серійної моделі в Європ...

На автосалоні SIA-2002 було багато цікавих новинок. Це концепт-кар і прем’єра серійної моделі в Європі від Mitsubishi, концептуальний позашляховик від ГАЗу, вперше представлений публіці ЛуАЗ-1301, безліч прем’єр автомобілів європейських та азіатських марок. Але українську публіку найбільше вразив Volkswagen Phaeton — перша модель представницького класу марки Volkswagen. Усього два з половиною дні простояв на подіумі Phaeton, але став володарем одного з головних призів салону — «Кришталевого колеса» симпатій глядачів. Що ж вразило українців у найбільшому Volkswagen?

Варто пригадати, що під маркою Volkswagen ще не було автомобілів одного класу з Mercedes S-класу і BMW 7-ї серії. У цьому сегменті ринку «за концерн «Volkswagen» виступав флагман марки Audi. Щоб зламати імідж народного автомобіля (саме так з німецької перекладається VW), довелося створити справді унікальну машину. «Народний шестисотий» (можливе встановлення шестилітрового двигуна W12) оснащується системою регулювання дорожнього просвіту і жорсткості амортизаторів, повним набором відомих електронних систем для контролю і підвищення безпеки руху. «Автомобіль, на відміну від тих, що пропонують конкуренти, не є машиною для водія або пасажирів, — каже Олександр Рябухін, директор з маркетингу компанії-дистриб’ютора «Інтеркар Україна». — Це гармонійна машина з потужним двигуном і комфортабельним салоном». Пасажир Phaeton почуває себе мало не арабським шейхом. Кожна з чотирьох осіб, що перебувають у салоні, може на власний розсуд відрегулювати мікроклімат. У деяких комплектаціях пропонується встановлення сидінь, регульованих по 10—18 осях, з можливістю масажу і вентиляції спини. Пасажири задньої частини салону можуть керувати системами машини з допомогою кількох кнопок і кольорового багатофункціонального дисплея.

Власник Volkswagen Phaeton відчуває особливе ставлення до себе ще під час купівлі або звернення на сервісну станцію. Продавати цю модель зможуть лише кілька дилерів в Україні, які мають спеціальне устаткування. Під час відвідин сервісної станції борткомп’ютер машини в режимі реального часу з’єднують з центральним комп’ютером усесвітнього сервіс-центру власників Phaeton, де обліковуються всі обслуговування і несправності. На час техобслуговування власник безплатно забезпечується змінною машиною, одержує інші можливості, недоступні звичайному автовласнику. Загалом власник авто Volkswagen Phaeton дуже далеко «відірветься» від народу, який їздить в автомобілях такої самої марки, але з цілком іншою ідеологією.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі