ЄВРОПЕЙЦІ ВИБРАЛИ ЕКСТРАВАГАНТНОГО ФРАНЦУЗА

17 сiчня, 2003, 00:00 Роздрукувати Bипуск № 2, 17 сiчня-24 сiчня 2003р.
Відправити
Відправити

У Європі визначено найкращий автомобіль 2003 року. Ним став Renault Megane II із нетрадиційним для сучасних автомашин дизайном, що привертає увагу молодих покупців...

У Європі визначено найкращий автомобіль 2003 року. Ним став Renault Megane II із нетрадиційним для сучасних автомашин дизайном, що привертає увагу молодих покупців. На звання найкращої машини року Старого Світу претендували дві французькі моделі (окрім Renault, ще Citroen C3), два «німці» (Mercedes E-класу і Opel Vectra), а також два «японці» (Honda Jass, Mazda 6) і Ford Fiesta — машина американської марки, але призначена для європейського ринку. Переможця вибирали журналісти з найбільших автомобільних видань на основі власних тестів та цілої системи показників. У результаті перемога дісталася Renault Megane з невеликою перевагою — він набрав 322 очки, тоді як його найближчий суперник Mazda 6 — 302. Найкращу машину назвали тридцять із 58 членів журі.

Європейські покупці вже мають можливість купити автомобіль-переможець — Renault Megane продається в Європі з листопада 2002 року. Зараз доступні моделі з три- або п’ятидверним кузовом хетчбек, протягом року з’являться також седан, універсал, купе-кабріолет і два мінівени. Українські автомобілісти поки що позбавлені можливості придбати цю машину — сьогодні у дилерів французької марки ще продається Megane першого покоління, і про дату початку продажу новинки потенційним покупцям поки що нічого не повідомляють. Українські продавці інформують лише про ціну Renault Megane нового покоління — 15 тис. євро (зараз Megane першого покоління продається в Україні за 12 тис. євро). Вища ціна нової машини виправдана — у ній закладено силу-силенну систем, що полегшують водієві керування. Це електронна система стабілізації руху на поворотах, антиблокувальна система гальм, електропідсилювач керма, що змінює зусилля на «бублик» залежно від швидкості (за малої швидкості — менше зусилля, за великої — більше), датчики дощу, що вмикають «двірники» при потраплянні перших крапель дощу на лобове скло і датчики освітлення, що вмикають фари в темряві, коректор нахилу фар (залежно від завантаження машини), система контролю тиску в шинах, безконтактна картка-ключ. Для більшого комфорту пасажирів передбачений клімат-контроль, що змінює режими роботи залежно від величини сонячного випромінювання тощо. Крім того, автомобіль відповідає найвищим вимогам щодо безпеки водія та пасажирів при аварії — у чергових краш-тестах незалежної організації EuroNCAP він набрав максимальну кількість балів — п’ять зірочок. Не дивно, що в Європі кількість замовлень на цю машину вже перевищила можливості заводу. Тож нашим співвітчизникам доведеться почекати, поки трохи вляжеться перший виток попиту в центрі Європи.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК
}