Законопроект про гральні зони, запропонований Держкомпідприємництва, пропонує системне регулювання ринку і є компромісом між інтересами грального бізнесу і держави, проте не на користь останньої, зазначив в коментарі для «ДТ» почесний президент юридичної компанії Jurimex Данило Гетманцев
«Найбільшу ініціативу в законодавчому врегулюванні азартного бізнесу з часу його заборони проявив Держкомпідприємництва, можливо — з огляду на свої прямі функціональні обов’язки, можливо — на попереднє місце роботи заступника його голови», - зазначив експерт.
На його думку, запропонований держкомітетом законопроект справді один із найбільш професійних зразків законодавчих ініціатив у цій сфері. На думку експерта, попри вади й очевидні помилки законопроект пропонує системне врегулювання ринку, який посадовці старанно намагаються не помічати.
«Запропоновані ініціативи являють собою компроміс держави і грального ринку на кшталт: гральний ринок сплачує порівняно багато одноразово, а держава не втручається (або майже не втручається) у гральну діяльність. При цьому компроміс пропонується вочевидь не на користь держави», - вважає юрист.
Така концепція має право на існування, однак викликає багато запитань, зазначає юрист.
«Скажімо, чому до переліку гральних зон увійшли найбільш густонаселені міста і області України? Це не відповідає принципу обмеження грального бізнесу. Чому не прописано жодних істотних вимог до грального обладнання, включно з його реєстрацією в податкових органах та встановленням фіскальної пам’яті? Чому правила ігор не узгоджуються з державою, як це є у лотереях? Чому букмекерська діяльність, ігри в Інтернеті дозволені до проведення фактично на всій території України?» - дивується експерт.
Детальніше про законопроект читайте в статті «У зону чи в тінь?» Тетяни Перепаденко у свіжому номері «ДТ».