Міжнародна виставка реклами, маркетингу й мас-медіа REX для вітчизняних рекламістів стала традиційним місцем зустрічі, яке змінити не можна. Це пояснюється можливостями, забезпечуваними її організаторами: особисте спілкування з потенційними партнерами та клієнтами, обмін досвідом, нові ділові контакти, обширна просвітницька програма.
Цього року REX приймала відвідувачів усьоме, і її неослабна популярність — наочне свідчення того, що вітчизняний ринок рекламних і маркетингових послуг на підйомі. Експозиція виставки, що відбулася 16—19 вересня в новому виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза», збільшилася на 26%.
Було б помилкою сказати, що виставка — цілком іміджовий захід. Сюди приходять потенційні покупці, й ще безпосередньо сприяє продажам. Співробітники редакції, що працювали на представленому в експозиції стенді «Дзеркала тижня», мали змогу в цьому переконатися: було багато зустрічей із передплатниками, рекламістами, рекламодавцями й маркетологами, котрі виявляли живу цікавість до цільової аудиторії видання, до співробітництва з ним. Успішно пройшла акція з пільгової передплати на 2004 рік.