Bihus.info знайшли в очільника Київського метрополітену Брагінського рідню, яка успішно заробляє на підрядах підприємства

Поділитися
Bihus.info знайшли в очільника Київського метрополітену Брагінського рідню, яка успішно заробляє на підрядах підприємства Віктор Брагінський – депутат Київради від партії «Удар» Віталія Кличка © Скріншот Youtube
Після виходу сюжету мер Києва Кличко вимагає звільнення директора метрополітену, який є членом його політичної сили

14 березня вийшла перша частина журналістського розслідування команди Bihus.info «Секрети очільника МЕТРО Києва: «колишня»-мільйонерка, Козин та інвест-мама Віктора Брагінського». У сюжеті розповідається про те, як розслідувачі знайшли у директора «Київського метрополітену» Брагінського рідню, яка успішно заробляє на підрядах підприємства.

Невдовзі після виходу сюжету, мер Києва Віталій Кличко заявив, що Брагінський буде відсторонений від виконання обовʼязків. 

«Або не пручатиметься і сам напише заяву на звільнення. А далі фактами, оприлюдненими в розслідуванні журналістів Bihus info, мають займатися відповідні органи. Правоохоронні», – написав Кличко у своєму Telegram-каналі ввечері 14 березня.

Віктор Брагінський є депутатом Київради від партії «Удар» Віталія Кличка. Останній виправдовується тим, що «всім в душу не заглянеш».

У сюжеті Bihus.info йдеться про те, як за 10 років керівництва столичним метрополітеном Віктором Брагінським, у підприємства збільшується кількість проблем, «а розбудовою активно займаються рідні самого Брагінського», – зазначають Bihus.info.

Розслідувачі проаналізували декларації Брагінського, мільярдні контракти метрополітену та порахували нове майно рідних його очільника. Журналісти знайшли: 

  • маму-пенсіонерку, яка купує дорогі квартири;
  • не зовсім колишню дружину-мільйонерку, яка будує дачу в Козині;
  • сестру, що купила у самого Брагінського землю з космічною націнкою;
  • пов‘язаних з Брагінським людей, які отримували підряди від самого метрополітену.

Сьогодні з’являються різні прогнози щодо термінів відновлення синьої гілки метро столиці – від кількох років аж до… ніколи. Що насправді буде робитися між «Либідською» та «Деміївською»? Чому відновлення синьої гілки доручили групі компаній «Автострада», яка не має жодного досвіду в будівництві метро? І до чого тут взагалі політика? Для цього щоб у статті «Коли метро поїде на Теремки. Чи реально відновити тунель за шість місяців?» відповісти на ці гострі запитання директор Інститут міста Олександр Сергієнко проаналізував інформацію і поговорив з першоджерелами.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі