UA / RU
Підтримати ZN.ua

Sukhoi Superjet 100 могли узяти до експлуатації без проходження випробувань на міцність – ЗМІ

Натурні випробування - обов'язковий етап сертифікації транспортних засобів. У їхне число входить краш-тест на міцність.

Згорілий 5 травня в аеропорту "Шереметьєво" авіалайнер Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100), швидше за все, не проходив натурних аипробувань, у тому числі і на міцність, обов'язкових для будь-якого пасажирського авіалайнера, у вівторок, 7 травня, повідомляє "Лента.ру" із посиланням на власне джерело у російських правоохоронних органах.

"Повітряне судно проходило комп'ютерне моделювання, проте на даний час у слідства немає даних, що відбулися випробування, що підтверджують міцність даної моделі на випадок аварії", – пояснило джерело, додавши, що до таких заходів виробник літака міг вдатися заради економії.

Натурні випробування - обов'язковий етап сертифікації транспортних засобів. У їхне число входить краш-тест на міцність, після якого експерти вивчають характер отриманих ушкоджень. У випадку з Sukhoi Superjet 100 немає інформації про те, чи проводилися натурні випробування з даною моделлю у цілому.

Увечері 5 травня в аеропорту "Шереметьєво" здійснив жорстку посадку і загорівся пасажирський авіалайнер "Сухий Superjet 100-95". На борту літака перебували 73 пасажири і п'ятеро членів екіпажу. Жертвами пожежі стали 40 пасажирів літака і один з членів екіпажу. 37 людей вижили. Слідчий комітет РФ відкрив кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб). Головною версією слідства стала помилка пілота.

Детальніше про подію читайте в матеріалі DT.UA "Авіакатастрофа в Шереметьєво: головне".