UA / RU
Підтримати ZN.ua

Росія сіє плутанину навколо справи "Боїнга" після оприлюднення доповіді - Нідерланди

РФ не зацікавлена в істині, вважає глава МЗС країни.

Міністр закордонних справ Нідерландів Берт Кундерс звинуватив Росію в тому, що вона навмисно намагається заплутати світ щодо трагедії малайзійського "Боїнга", збитого в Донецькій області в липні 2014 року.

"У мене створюється враження, що росіяни на даний момент зацікавлені не в остаточному звіті, а в тому, щоб посіяти плутанину", - наводить Інтерфакс слова міністра.

За словами Кундерса, Росія навмисно намагається знизити важливість доповіді, додає ТАСС з посиланням на видання Volkskrant.

Міністр закордонних справ Нідерландів додає, що намагався зв'язатися з Сергієм Лавровим після оприлюднення доповіді, однак зробити цього у нього не вийшло.

Видання Der Spiegel писало, що пропаганда Кремля активно перекручує звіт Нідерландів про "Боїнг 777". Видання "Известия" абсолютно проігнорувало нідерландську прес-конференцію, зате детально описала заяву "Алмаз-Антея" у статті під заголовком "Алмаз-Антей розкрив таємницю загибелі малайзійського Боїнга".

В цей же час, Малайзія має намір добитися створення міжнародного суду по збитому над Донбасом "Боїнгу".

Нагадаємо, 13 жовтня відбулася презентація доповіді Ради безпеки Нідерландів, згідно з яким літак рейсу MH17 був збитий ЗРК "Бук" російського виробництва. У той же час, в доповіді не названі відповідальні за запуск цієї ракети.

Однак після оприлюднення доповіді голова Радбезу Нідерландів заявив, що "Боїнг" збили з території, підконтрольній бойовикам. "Межі території були досить нестійкими, але це була область, контрольована проросійськими бойовиками", - сказав він.

Радбез Нідерландів дійшов висновку, що в України було достатньо підстав для закриття повітряного простору над територією конфлікту в східній частині країни в якості запобіжного предосторожності.

У той же час українська сторона зазначає, що на момент аварії MH17 Україною були дотримані всі рекомендації стосовно безпеки польотів, оскільки управління повітряним простором узгоджується з європейською системою і відбувається відповідно до вимог ICAO.