UA / RU
Підтримати ZN.ua

Аналогів немає: росіяни вперше в історії почали встановлювати вживані двигуни на нові літаки

Росія не змогла вирішити проблему з постачанням західних комплектуючих.

Через санкції російська авіакомпанія "Азімут" цього року вперше в історії російської авіації отримає літак SSJ «Суперджет» з двигунами "другої категорії". Про це повідомляють російські ЗМІ.

За інформацією, агрегати взяли із так званого підмінного пулу: резерву для всіх експлуатантів «Суперджету». Фактично це вживані деталі.

При чому передача літака мала відбутися раніше, але в Росавіації довго з'ясовували, як оформити документацію.

«Наліт на двигунах невеликий, і їхнє встановлення вплине тільки на терміни обслуговування та загального користування. Але в інших авіакомпаніях побоюються, що, враховуючи дефіцит двигунів у пулі, їх подальше встановлення на нові літаки може призвести до простоїв парку SSJ, що діє», - додають у ЗМІ.

Як відомо, після того, як ЄС у лютому наклав санкції на постачальника двигунів SaM146 - PowerJet, виробництво нових двигунів було припинено і поставки нових літаків «Суперджет» тепер перед великим питанням.

Читайте також: Die Welt: Іран здатен виготовляти для Росії не більше 20 безпілотників на місяць, експерт назвав причини

Нагадаємо, через санкції, російська авіакомпанія «Аерофлот» втратила кожен четвертий літак.