UA / RU
Підтримати ZN.ua

З'явився новий захоплюючий промо-ролик про туристичні принади України

Україна відкривається абсолютно новою - зі своєю унікальною історією і традиціями, але сучасною, здатної запропонувати широкий набір туристичних продуктів: від гірськолижних і морських курортів, до унікальних культурних та історичних місць

Мінекономрозвитку України презентувало новий промо-ролик, який показує всю униклаьность і краси України для туристів.

На минулому нещодавно найбільшому туристичному форумі світу World Travel Market 2015 (WTM) Україна вперше презентувала власний стенд. У рамках форуму була досягнута домовленість про те, що Україна стане лідером туристичного руху брендування країн і міст, і в червні майбутнього року проведе велику конференцію "під парасолькою" Всесвітньої туристичної організації.

Головною "фішкою" українського стенду став спеціальний промо-ролик, присвячений туристичним можливостям України - "Experience Ukraine!" Ролик знято і запущено в рамках урядової кампанії "Ukraine. Open for U".

У захоплюючому відео під композицію "Wherever you are" культового українського гурту "Океан Ельзи" Україна відкривається абсолютно новою - зі своєю унікальною історією і традиціями, але сучасною, здатної запропонувати широкий набір туристичних продуктів: від гірськолижних і морських курортів, до унікальних культурних та історичних місць.

Ролик покликаний відродити інтерес туристів до подорожей в Україні, а також сприяти надходженню іноземних інвестицій в туристичну галузь.

Трихвилинний ролик демонструє унікальне геополітичне становище країни, річки і озера, Національний природний парк "Олешківські піски", Чорноморське узбережжя, одну з найкращих у світі опер - в Одесі, унікальні пам'ятки архітектури, які занесені в список ЮНЕСКО, красу Карпатських гір.

Сюжетна лінія відео розроблялася спільно з Мінекономрозвитку. Ідея і реалізація - Titanium Presentations.

Готуючи ролик, компанія зняла види західного, центрального і східного регіонів. Зробили якісні кадри з вертольота, з даху поїзда і, змонтувавши ролик, наклали його на аудіо групи "Океан Ельзи".

"Ми з радістю підтримали проект, який генерує позитивний інтерес міжнародного співтовариства до України і може сприяти якісним змінам у державі", - прокоментувала президент і головний виконавчий директор WNISEF Ярослава Джонсон.

Зазначимо, останнім часом соцопитування показують, що Крим зник з туристичної карти України.