UA / RU
Підтримати ZN.ua

Виплата коштів застрахованим особам: як роботодавцю подати повідомлення до ПФУ

Це можна зробити в онлайн-режимі.

В Україні право на виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності мають застраховані особи. Роботодавець після оплати листків непрацездатності за рахунок страхових коштів повинен надіслати до Пенсійного фонду України (ПФУ) відповідне повідомлення. У ПФУ розповіли, як це можна зробити.

Як надіслати повідомлення до ПФУ про виплату коштів застрахованим особам

У ПФУ пояснили, що строк для надсилання такого повідомлення – протягом місяця з дня проведення виплати. Подати повідомлення про виплату коштів можна в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Читайте також: Лікарняний для працівника: чи оплачують його особам, які залучені до громадських робіт

Для цього необхідно дотримуватися такого алгоритму дій:

У ПФУ додали, що після внесення дати виплати страхових коштів в перший листок непрацездатності, система автоматично присвоїть відповідну дату всім листкам непрацездатності, які містяться у повідомленні. За необхідності є можливість відкорегувати значення дати (якщо вона відрізняється від присвоєної).

Для отримання підтвердження, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам отримане ПФУ, слід обрати опцію “Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (пошук)”.

Раніше ми писали, що в Україні будуть перевіряти сумнівні лікарняні. Кабінет міністрів затвердив порядок перевірки лікарняних листків органами Пенсійного фонду України.