UA / RU
Підтримати ZN.ua

Помилка в електронній трудовій книжці: як діяти в такій ситуації

Пояснення дали у ПФУ.

Електронна трудова книжка в Україні поступово замінює паперову. Іноді трапляються ситуації, коли у відцифрованій трудовій виявлено помилку. Заступник начальника Відділу формування електронних трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Алла Кононюк розповіла, як діяти у такій ситуації.

Читайте також: Електронна трудова: як додати в неї відомості про трудову діяльність

Відповідно до п.6 «Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі», повторно подаються відомості про трудову діяльність у разі виявлення:

Роботодавець або застрахована особа має можливість виправити помилку у відцифрованій трудовій книжці таким чином:

Повторно подати скановані сторінки документів про трудову діяльність, у яких допущена помилка, заповнивши екранну форму.   

При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються:

Із результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавцю необхідно ознайомити кожного працівника, адже періоди не зарахування страхового стажу впливатимуть на право на майбутню пенсію.

Також застрахована особа має можливість ознайомитись із результатами оцифрування своєї трудової діяльності на вебпорталі Пенсійного фонду України:

Нагадаємо, як додати відомості про трудову діяльність в електронну трудову книжку та хто має це робити. Зараз їх активно впроваджують в Україні.