UA / RU
Підтримати ZN.ua

Лінію метро на Троєщину пустять через проспект Маяковського

Фахівці повинні розробити проектно-кошторисну документацію, провести її експертизу та затвердити, а профільний департамент - надати інвестиційні пропозиції щодо включення цих робіт до програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 та наступні роки.

Подільсько-Вигурівську лінію Київського метрополітену від станції "Райдужна" у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина буде прокладено через проспект Володимира Маяковського з основним електродепо "Троєщина".

Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації (КМДА), це закріплено відповідним розпорядженням міської влади.

У свою чергу, департамент транспортної інфраструктури КМДА має визначити генеральну проектну та генеральну підрядну організації для виконання робіт з проектування та спорудження ділянки.

Фахівці повинні розробити проектно-кошторисну документацію, провести її експертизу та затвердити, а профільний департамент - надати інвестиційні пропозиції щодо включення цих робіт до програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 та наступні роки.

Окрім того, згідно з розпорядженням, після завершення робіт передбачається відновлення покриття проїзної частини проспекту Маяковського по всій ширині дороги і передання її в установленому порядку КП "Шляхово-експлуатаційне управління з ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району".

Перша черга четвертої Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на станції "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії), "Подільська" (пересадка на станцію "Тараса Шевченка" Куренівсько-Червоноармійської лінії), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі буде прокладена лінія на Троєщину уздовж просп. Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал "Київ-Пасажирський" до аеропорту "Київ" (Жуляни).

Заступник голови КМДА Михайло Костюк у листопаді поточного року зазначав, що будівництво метро на Троєщину, швидше за все, фінансуватиметься консорціумом банків. !zn

Читайте також:

Будівництво метро на Троєщину в черговий раз відклали

Росія призупинила переговори про кредит для будівництва метро на Троєщину

Після завершення станції "Теремки" почнуть будувати метро на Троєщину"

Назви станцій нової гілки метро на Троєщину придумають кияни