Російський державний Внешекономбанк призупинив переговори про надання кредиту на будівництво лінії метро на Троєщину.
Питання виділення коштів затягується, оскільки ВЕБ хоче отримати від України додаткових гарантій у вигляді надання статусу міжнародної фінансової організації (МФО), пише LB.ua з посиланням на газету "Капітал".
Такий статус мають, наприклад, Світовий банк і Європейський банк реконструкції та розвитку. Він дозволяє організації, що займається фінансуванням, встановлювати свої правила відбору конкурсантів на реалізацію проектів, йдеться в повідомленні ВЕБа.
Якщо Внешекономбанк визнають МФО, він також отримає судовий і майновий імунітети, податкові та митні пільги, а також ще деякі переваги. Окрім того, зросте ступінь гарантування повернення кредиту, оскільки борг стане по суті державним, а не обов'язком Київської міськадміністрації.
Нагадаємо, у травні почалося закладання перших елементів оправи тунелю метро на Троєщину. Про терміни реалізації цього проекту столична влада зможе сказати після того, як буде знайдено інвестора.
Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".
Потім ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах. !zn
Читайте також:
Назви станцій нової гілки метро на Троєщину придумають кияни
Будівництво метро на Троєщину в Києві отримало нового замовника